נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההבדלים בין ביטוח למשרד לביטוח העסק

מה כולל ביטוח לעסק

ביטוח משרד, נמנה על מוצרי הביטוח השונים המיועדים לעסקים. הביטוח כולל מגוון מרכיבים ביטוחים, שמטרתם להעניק לבעל העסק או משרד, שקט נפשי ותחושת ביטחון, בכך שהם מכוסים, בפני כל תרחיש ביטוחי.

 

ביטוח עסק

עריכת פוליסה מתאימה לביטוח העסק בארנפלד, מאפשרת הגנה ראויה למקרי ביטוח שונים. עסקים שאינם מחזיקים ביטוח עסק, פועלים ברשלנות ובחוסר אחריות. חשוב גם, להתאים את פוליסת הביטוח, לסוג העסק ולפעילות המתקיימת בו.

 

מה כולל ביטוח לעסק

ביטוח עסק בסיסי, כולל מספר מרכיבים, שאליהם ניתן להוסיף כיסויים נוספים, בהתאם לצורך:

  • ביטוח מבנה ותכולה מפני נזקי אש, נזקי טבע ורעידת אדמה, וכן נזקי פריצה.
  • ביטוח כל הסיכונים.
  • ביטוח אחריות צד שלישי.
  • ביטוח חבות מעבידים, לצורך כיסוי נזקי גוף שנגרמו לעובדים, במהלך עבודתם בעסק.
  • ביטוח אחריות מקצועית.
  • ביטוח חבות המוצר.
  • ביטוח ציוד אלקטרוני ושחזור נתונים, עקב אובדן וכן שחזור של מדיה מגנטית.
  • ביטוח אובדן הכנסה או\ו אובדן רווחים, עקב הפסקת פעילות העסק, כתוצאה מהתרחשותו של אירוע ביטוחי, הנכלל במסגרת ביטוח הרכוש.
  • ביטוח שבר מכני.
  • ביטוח סחורה בהעברה.
  • ביטוח כספים בכספת והעברה.

 

ביטוח משרד בסיסי ומורחב

משרד הוא עסק, ולכן הביטוח עליו הוא ביטוח עסקי. ביטוח משרד, יכול להיות בסיסי או מורחב, וצריך להתאימו לצרכי המשרד. ביטוח בסיסי מורכב משני סוגי ביטוח עיקריים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. מטרת הביטוח היא להעניק למבוטח את ההגנה האופטימלית בתרחישים העלולים לקרות במשרד: עשן או דלקה, פיצוץ מנזקי טבע, וכן רעידת אדמה.

 

ביטוח משרד מורחב, כולל בנוסף, גם את ההשלכות הנלוות לאירועים ביטוחים מהסוג המכוסה על ידי הביטוח הבסיסי, וגם כיסוי במקרים של פגיעות גוף או רכוש שנגרמו לצד שלישי המבקר במשרד.

 

מה כולל ביטוח למשרד

ביטוח משרד בסיסי, כולל את כל הכיסויים, בדומה לביטוח עסק. בנוסף, ניתן לרכוש גם ביטוח משרד מורחב העוסק בנזקי גוף או רכוש שנגרמו לצד שלישי המבקר במשרד וכן הגנה לעובדי המשרד עצמו. הסעיפים הכלולים בביטוח זה יהיו בדרך כלל:

  • ביטוח מבנה ותכולתו – להגנה מפני נזקי אש, נזקי טבע, רעידת אדמה, נזקי פריצה ועוד.
  • ביטוח אובדן הכנסות, או\ו אובדן רווחים – להגנה מפני הפסקת פעילותו של המשרד, כתוצאה מהתרחשותו של אירוע ביטוחי, הנכלל במסגרת ביטוח "כל הסיכונים".
  • ביטוח צד שלישי – לכל המקרים, בהם צד ג' ניזוק בגופו או\ו ברכושו, בזמן הימצאותו בשטח המשרד, או עקב שימוש בשירותי המשרד.
  • ביטוח חבות מעבידים – לכיסוי נזקי גוף, אשר נגרמו לעובדי המשרד, במהלך שהותם או\ו עקב עבודתם במשרד.
  • ביטוח ציוד אלקטרוני.

 

לסכום

משרד הוא עסק, והביטוח עליו הוא עסקי. ביטוח משרד, יכול להיות בסיסי או מורחב, וצריך להתאימו לצרכי המשרד. מטרת ביטוח עסק, היא הגנה אופטימלית, למקרים העלולים לקרות בעסק.

ההבדלים בין ביטוח למשרד לביטוח העסק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים