נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את האתר הומי – ביטוח דירה

מבנה מבוטח

בחירה של חברת ביטוח דירה היא בחירה קשה. כל חברה מעידה על עצמה שהיא מעניקה שירותים מקיפים, שהיא נותנת למטופל את התמורה הרבה ביותר על השקעתו, ושהיא מטפלת בתביעות באופן יעיל. האתר הומי, הוא אתר שלא רק אומר את הדברים הללו, הוא גם מתכוון אליהם. האתר הוא למעשה פלטפורמה נוחה מאין כמוה לרכש ותפעול של ביטוח דירה, כך שביתכם יהיה בידיים טובות.

 

גישה קלה ומהירה לכלל השירותים

קביעת מחירו של ביטוח דירה, היא במידה רבה עניין של חקיקה. מחשבונים שונים הנמצאים באתרים הממשלתיים, מאפשרים לכל אדם המחפש ביטוח לברר את המחיר של הפוליסה, כך שרוב החברות מציעות שירותים במחירים דומים יחסית. היתרון של האתר הומי, או hommie, נובע מכך שהוא מציע נוחות תפעול ללא תחרות. למרות שלא נהוג לחשוב על גישה נוחה לשירותי חברת הביטוח כנושא חשוב בבחירת החברה, מדובר בטעות. זמן ההתעסקות שלכם עם הביטוח, בין אם בשגרה ובין אם בהפעלתו, הוא זמן ששווה כסף והרבה. האתר הומי מציע גישה חסרת תקדים לכלל שירותי חברת הביטוח. הגישה המהירה מאפשרת גמישות תפעולית מרבית, המאפשרת לכל אחד לברר את מצב הביטוחים שלו, ולבצע שינויים על פי שיקוליו ועל פי שינויים במצבו הכלכלי או המשפחתי.

 

בעלי מקצוע דרך חברת הביטוח

רבים בוחרים ביטוח דירה, ונאלצים במקביל להתעסק בתיקון תקלות תשתית בדירה באופן עצמאי. תיקון תשתיות עצמאי, חושף את המבוטחים לאישומים מצד חברות הביטוח, היכולות להתעלם מהתחייבות לשלם פיצויים מאחר ובעל המקצוע שהמבוטח הזמין עשה עבודה רשלנית. באתר הומי, אין לכם מה לדאוג מזה. אם תרצו, תוכלו בלחיצת כפתור להזמין בעל מקצוע שמגיע דרך חברת הביטוח. תוכלו בתוספת תשלום להפוך שירותים אלו לחלק אינטגרלי מהכיסוי שלכם. כך, תוכלו לדעת בוודאות שבעלי המקצוע של חברת הביטוח יטפלו בכל צרכיכם במהירות וביעילות, ועל פי הסטנדרטיים המחמירים של חברת הומי. תוכלו גם להזמין אותם בלחיצת כפתור, בלי צורך להשקיע זמן רב בטלפונים ארוכים למוקדי שירות לקוחות מיושנים.

 

טיפול מקצועי ומהיר בתביעות

יתרון נוסף של האתר הומי, הוא טיפול מקצועי ומהיר בתביעות. אין דבר יותר מתסכל מלשלם על ביטוח דירה במשך עשרות שנים, וכאשר סוף סוף אתם נזקקים לשירותיו, נציגיו מתעלמים מכם או מעבירים אתכם מסע ייסורים עד קבלת הפיצוי הכספי או אפילו רק תשובה הולמת לתביעה. האתר הומי, מכיל מערכת שירות לקוחות מובנית. מערכת שירות הלקוחות מנתבת אתכם אל נציג רלוונטי מהחברה, אשר תוכלו לכתוב לו בצורה תמציתית את הצורך שלכם. בנוסף, חברת הומי מעסיקה חטיבת תביעות ייעודית. חטיבה זו, עוסקת באופן מלא בטיפול בתביעות לקוחות, וזהו תפקידה היחיד. מאחר ומדובר בחטיבה אשר עוסקת בתחום באופן בלעדי, תוכלו להיות בטוחים שהתביעה שלכם תקבל מענה מהיר, יעיל ומקצועי.

יד ובית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים