נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הלוואה לכל מטרה –  האם כדאי לסמוך על זה ואיך לוקחים

חבילה של כסף

מעת לעת נתקלים יחידים ומשפחות, שכירים, עצמאיים ובעלי עסקים, בצורך לקחת הלוואה. נכון להיום, מציע השוק הפיננסי מגוון רחב של הלוואות. חלק מהן מיועדות מראש לצרכים ספציפיים ומוגדרים, ואילו חלק אחר הן הלוואות לכל מטרה שמלכתחילה לא נועדו לצרכים מוגדרים, ומכל מקום לא לצרכים ידועים מראש. מהי הלוואה לכל מטרה? מה ההבדל בין הלוואה כזאת להלוואות אחרות? האם הלוואה לכל מטרה היא כדאית?  ואם כן –  מתי?  כל התשובות, בהמשך המאמר.

כספים

מהי הלוואה לכל מטרה

הלוואה לכל מטרה, כשמה כן היא, הינה הלוואה שמי שלוקח אותה איננו יודע מראש להגדיר את הצורך שלשמו ההלוואה הזאת נלקחת. בדרך כלל, בבואו לקחת הלוואה, נשאל הלווה  הפוטנציאלי באשר למטרת ההלוואה. לעיתים קרובות, מתברר שיש קשר הדוק בין המטרה שלשמה ההלוואה נלקחת, לבין התנאים המוצעים ללווה. לדוגמא, התנאים של הלוואה לצורך שיפוצים בבית, יהיו טובים יותר מהתנאים של הלוואה שהמטרה שלה היא נסיעה לחו"ל. ההלוואה הראשונה נועדה לייצר תוספת ערך לנכס נדלן, וכיוון שכך הסיכויים שהיא תוחזר במלואה או בזמן הם גבוהים. הלוואה לצורך נסיעה לחו"ל, (ביטוח נסיעות לחו"ל)  מנגד, היא הלוואה שלא תחזיר את עצמה ויש בה משום סיכון גבוה. לפיכך, התנאים של הלוואות כאלה בהחלט יהיו שונים.

כאשר מדובר בהלוואה לכל מטרה, בדרך כלל התנאים שלה יהיו  תלויים בכמה גורמים שונים:  הראשון – יכולת ההחזר של הלווה, קרי היחס בין ההכנסה החודשית שלו לבין ההוצאות. הגורם השני שנלקח בחשבון הוא רמת הביטחונות שהלווה יכול להציע. ככל שהביטחונות פחות איכותיים, כך התנאים של הלוואה לכל מטרה יהיו פחות אטרקטיביים. והגורם השלישי המשפיע בהחלט על התנאים שבהם מוכנים המלווים להעניק את ההלוואה, הוא ההיסטוריה הבנקאית של הלווה. לאחרונה נכנסה לשימוש תעודת הזהות הבנקאית, המאפשרת לבדוק באופן מעמיק את פרטי הלווה ואת אופן ההתנהלות שלו מול המוסדות הפיננסיים השונים. ככל שההתנהלות טובה יותר, כך תנאי ההלוואה יהיו טובים יותר.

האם הלוואה לכל מטרה היא כדאית

כאמור לעיל בנקים, מוסדות פיננסיים וחברות שונות המעניקות הלוואות ללקוחות המעוניינים בכך, בוחנים לעומק הן את היכולות הפיננסיות של הלווים והן את. היכולות הפיננסיות ואת האובליגו שלהם, שהוא התרשים הכללי של חשבון הבנק. במקרים רבים, גופים פיננסיים שונים מאשרים הלוואה לכל מטרה, גם ללווים שההיסטוריה שלהם איננה מזהירה. ואולם התנאים של הלוואה כזאת, כפי שכבר הוזכר לעיל, יהיו פחות אטרקטיביים. התשובה לשאלה האם הלוואה לכל מטרה היא כדאית, מורכבת למדי. ככלל, אם הלווה יכול להשיג הלוואה בתנאים טובים יותר, הרי שמובן מאליו שהלוואה כזאת איננה כדאית. ואולם אם מדובר באופציה היחידה שלו, או הוא מעוניין לקחת הלוואה חוץ בנקאית על מנת לשמור על האובליגו שלו בבנק, הרי שהלוואה מהסוג הזה היא בדיוק הדבר הנכון במקום הנכון.

אם יש לך צורך ועניין בהשגת הלוואה לכל מטרה, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליך בהקדם להמשך התהליך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הלוואות
השקייה
3 תנאים מיוחדים להלוואות לעסקים

ביזלנד הלוואות לעסקים נותנים מגוון שירותי הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים. בביזלנד תוכלו למצוא הלוואות בערבות קרן המדינה, ייעוץ עסקי,