נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 תנאים מיוחדים להלוואות לעסקים

השקייה

ביזלנד הלוואות לעסקים נותנים מגוון שירותי הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים.

בביזלנד תוכלו למצוא הלוואות בערבות קרן המדינה, ייעוץ עסקי, ליווי פיננסי, מידע על כל קרנות ההלוואה השונות.

מידע על הלוואה בערבות קרן המדינה, מסלולי הלוואה ומי יכול לקבל אותה.

הלוואה בערבות קרן המדינה מעודדת עסקים קטנים ובינוניים לבקש הלוואה מהבנקים. עסקים קטנים ובינוניים נתקלים בסירובים חוזרים ונשנים לקבלת הלוואה מהבנקים מכיוון שהם אינם סומכים על שיוכלו להחזיר את ההלוואה

במלואה. לכן או שהם מעמידים ריבית גבוהה מאוד ובמקרים מסוימים הבנקים מסרבים לתת הלוואה אפילו בריבית גבוהה.

כאן האגודה הישראלית להלוואות לוקחת חלק. קרן המדינה מחזיקה חברה חיצונית אשר בודקת את העסקים המבקשים הלוואה. החברה החיצונית בודקת את התוכנית העסקית, מבנה הארגון על מנת לאשר את טיב הצלחת העסק

ובכך החזרת ההלוואה שלקח מהבנק.

במידה והעסק לא רשם הצלחה ולא מצליח להחזיר לבנק את ההלוואה, הקרן תחזיר 70% במקומו.

 

כמובן שלא כל עסק יוכל לקבל את ההלוואה המדוברת ויש לכך תנאים:

הגשת מועמדות לחברה הבודקת את איכות העסק עבור קרן המדינה

כל עסק המבקש לקבל הלוואה בערבות קרן המדינה נדרש לעבור בדיקה ואישור של טיב עסקו. כלכלן מטעם החברה הבודקת יגיע אל העסק המבקש הלוואה ויבדוק פרמטריים מרכזיים שבינהם התוכנית העסקית, עברו הכלכלי של בעל העסק, יכולתו להתנהל נכון מבחינה תזרימית ועוד… בהינתן תוצאות מספקות אישור החברה הבודקת יעבור אל הבנק שזכה במכרז ההלוואה.

 

נכסים נזילים בשווי 25% מסך ההלוואה

אכן הלוואה בערבות המדינה מאשרת שבחוסר יכולת להחזיר את סכום ההלוואה לבנק זה ייעשה על ידה אך רק 70% מסך ההלוואה. הבנק שייתן את ההלוואה לעסק ידרוש ממנו להציג נכסין נזילים בשווי 25% מהסכום על מנת להשאיר את הבנק עם סיכון של 5% בלבד.

 

עבודה מול אחד מהבנקים הבאים – מזרחי טפחות, לאומי, הבינלאומי ומרכנתיל

לא כל בנק מורשה לתת הלוואה בערבות המדינה לכן עסק שרוצה לקבל הלוואה מסוג זה יגיש את תוכניתו העסקית לאחד מארבעת הנ"ל. לאחר הגשת התוכנית העסקי והמלצת החברה הבודקת מטעם קרן המדינה, זכותו של הבנק לדון במקרה ולהחליט אם יילווה את הסכום או לא.

הלוואות בערבות קרן המדינה נעות מחצי מיליון שקלים חדשים ועד שמונה מיליון שקלים חדשים בהתאם לגודל העסק והמלצת החברה הבודקת מטעם הקרן.
ישנם שלושה מסלולים שונים לקבלת הלוואה – מסלול עסק בהקמה,  מסלול השקעה, מסלול להון חוזר. כל אחד מהם מתאים למטרות שונות וכך גם הזכאות להם. על כך תוכלו לבדוק עוד באתר ביזלנד.

בהצלחה!

 

שטרות וכובע

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הלוואות