נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תבדקו את החזרי המס כדי ליצור אירוע מושקע

שטרות של מאה דולר

כולנו מכירים את המושג החזרי מס, אך מעטים מאיתנו מבינים בנושא או מחליטים לנקוט פעולה. החזרי מס הם החזרים שמגיעים לאדם, שבמסגרת חייו שילם סכום גבוה מהסכום שהיה צריך לשלם למס הכנסה. החוק מציין שניתן לבצע החזר מס בתקופה של עד 6 שנים לאחר המשכורת המדוברת. החזרי מס יכולים להסתכם בסכומי כסף גדולים במיוחד- מה שעשוי לסייע לכם להקים אירוע מושקע וייחודי.

סק כסף ומטבעות

החזרי מס- האם מדובר בכסף רב?

החזרי מס כפי שציינו קודם לכן, הם החזרים שמבוצעים על ידי המדינה לכל אדם אשר הוכח כי נגבו ממנו מיסים גבוהים יותר ממה שהיה אמור לשלם. ההתניה היחידה היא, שמועד הגשת התביעה של החזר המס צריך להיות עד שש שנים ממועד המשכורת המדוברת (בסוף אותה שנה). ניכויי המס מבוצעים בכל חודש במועד הגשת המשכורת לעובד, והם מנוכים מתוך הערכה של גובה השכר השנתי של אותו עובד. ישנם לא מעט מקרים, שבסוף שנת עבודה, נמצא כי העובד שילם סכום כסף גבוה יותר- ועל כן הוא רשאי להגיש בקשה להחזר מס.

מה הקשר בין החזרי מס לאירוע מושקע ויוקרתי?

אירועים מכל סוג שהם עשויים לעלות למשפחה החוגגת ולחתני השמחה לא מעט כסף. החזרי מס, על אף שהם לא נשמעים או מוכרים כנפוצים מאוד, הם מנת חלקם של לא מעט אנשים בישראל. נניח ואתם מעוניינים להקים אירוע מושקע בחודש פברואר הקרוב. אירוע חתונה, יכול להגיע לסכום של כמה אלפי שקלים, ולעיתים להגיע לאזור גבוה יותר- של עשרות אלפי שקלים. לא לכל זוג צעיר או משפחה כזאת או אחרת יש את הפריווילגיה להוציא סכום שכזה, מסביר בעלי אתר עידנ'ס (הפקות אירועים).
החזרי מס, הם במילים אחרות "כסף אבוד" שלא היה ידוע לנו עליו, עד שהחלטנו לבצע משהו בנושא. בהנחה והחלטנו לבצע משהו בנושא ואכן לבדוק האם אנו זכאים להחזרי מס במסגרת תלושי המשכורת שלכם- אם תימצאו זכאים, ישנו מצב שתקבלו החזר של לא מעט כסף.
הכסף הזה עשוי להפוך את האירוע שלכם מאירוע רגיל לאירוע מושקע, וייתן לכם "אוויר לנשימה".
"היופי" בהחזר מס, הוא שאנו לא בונים על הכסף הזה מכיוון שאנו לא יודעים בוודאות שהוא אכן קיים- אך בהנחה וגילינו שאנו זכאים לכסף- אנו יכולים להשתמש בו למטרות טובות.
הפקת אירוע והפיכתו לאירוע מושקע הינה מטרה טובה וחיובית.

עידנ'ס הינו אתר שמתמחה בתחום הפקת והקמת האירועים על כלל סוגיהם. כמו כן, החברה דואגת לכל המעטפת המנהלתית של האירוע מבחינת ציוד וכו'. החברה מתעסקת בתחום כבר שנים רבות, ובעלת רזומה מרשים בכל סוגי האירועים. אם גם אתם זכיתם להחזר מס ובמקרה אתם מתכננים להפיק אירוע כזה או אחר- כנסו לאתר החברה ותקבלו ליווי מקצועי!

 אם חד הורית? מגיעים לך החזרי מס למאמר לחצו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מיסים
מס בארהב
מהו מס פדרלי בארה"ב?

מיסוי פדרלי בארצות הברית הוא שיטה מורכבת המשפיעה על כל אדם ועסק במדינה. הבנת אופן פעולת המס הפדרלי, מטרתו

החזר מס
בדיקת זכאות להחזר מס

לא רבים מודעים לכך שהם משלמים מס יותר ממה שהם אמורים לשלם בפועל וכן לעובדה שהם יכולים לדרוש החזרים

החזרי מס לעצמאיים
החזרי מס לעצמאיים

החזרי מס הם דבר שרובנו ככולנו שמענו עליו, בין אם מחברים ומבני משפחה, בין אם מהפרסומות בטלויזיה, ובין אם

שטרות באוויר
פטורים מתשלום מס

כשם שכל אזרח ואזרחית במדינה מתוקנת צריכים לעמוד בחובות, ככה גם אותם אזרחים נהנים מזכויות שונות. בין הזכויות והחובות,

קופת חיסכון
החזר מס לנכה או עיוור

אדם בעל עיוורון או נכות נאלץ להתמודד עם מציאות מורכבת, אשר מעמידה בפניו אתגרים רבים. הלקות משפיעה באופן ישיר