נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אם חד הורית? מגיעים לך החזרי מס

falovelykids / Pixabay

 להיות אם חד הורית בישראל זה כבר לא דבר נדיר כל כך שכן ככל שעוברות השנים אנחנו רואים יותר ויותר נשים שבוחרות לעשות את זה. לכל אחת יש מניע אחר, אך מה שמשותף לכולן, זה שהמדינה הולכת לקראתן ומסייעת איפה שהיא רק יכולה. לכן, אם גם את אם חד הורית ולא פשוט לך מבחינה כלכלית, כדאי שתדעי שמגיעים לך החזרי מס מהמדינה. משמעות הדברים היא שאפילו אם את משלמת יותר מידי מיסים, בסופו של דבר ניתן יהיה לעשות התחשבנות מסודרת עם רשות המיסים ולקבל את כל הכספים שמגיעים לך בחזרה.

 

הגשת בקשה אחרי מספר שנים

 לא כל הנשים מודעות לכך שמגיעים להן החזרי מס בגין היותן הורה יחיד. זה מה שמוביל לכך שלאורך שנים הן משלמות מיסים רבים מידי, כך שאם זה קרה גם לך, את לא היחידה. מה שכן, החדשות הטובות הן שרשות המיסים מאפשרת להגיש בקשות לגבי החזרי מס גם אחרי שעברו אפילו שש שנים, כלומר, הרשות מאפשרת להגיש בקשות רטרואקטיביות. זה אומר שכל הכסף ששילמת ושחייבים לך יגיע אלייך, אז למה את מחכה? החזרי מס בגין הורה יחיד במשפחה הם לא החזרים מבוטלים ואת בהחלט יכולה להיות בטוחה שהסכום הזה, במיוחד אם הוא מגיע בבת אחת על כל השנים שחלפו, יסייע לך כלכלית.

  קופה

כך תגישי את הבקשה בקלות ובמהירות

 אין לך זמן לעשות בירורים לגבי מה שמגיע לך ברשות המיסים? לא יודעים מאיפה להתחיל ואיך להתמודד עם המשימה הזאת? אם כך, כדאי שתדעי שאת לא באמת חייבת לעשות את זה לבד. בימינו, כדי להגיש בקשות שונות של החזרי מס, ניתן גם לפנות אל יועצי מס או אל רואי חשבון לקבלת שירות. כמו כן, יש גם חברות פרטיות שיכולות לעשות עבורך את כל הבירורים שצריך, כך שאת ממש לא חייבת להתמודד עם העניין הזה לבד. בנוסף, בוודאי תשמחי לדעת שבימינו הגשת בקשה של החזרי מס אינה מורכבת ומסובכת כמו בעבר, כי את הטפסים ניתן להוריד מהאינטרנט. ברוב המקרים צריך רק להוסיף טפסים שונים וכמה מסמכים, כך שלא מדובר על עניין שלא תוכלי להתמודד איתו. חבל לדחות את הדברים כי ככל שתגישי את הבקשה מוקדם יותר כך תראי מהר יותר את הכסף שמגיע לך על החזרי המס ישירות בחשבון הבנק הפרטי שלך.

 

לביצוע בדיקה מהירה: https://taxes-refund.co.il

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מיסים
מס בארהב
מהו מס פדרלי בארה"ב?

מיסוי פדרלי בארצות הברית הוא שיטה מורכבת המשפיעה על כל אדם ועסק במדינה. הבנת אופן פעולת המס הפדרלי, מטרתו

החזר מס
בדיקת זכאות להחזר מס

לא רבים מודעים לכך שהם משלמים מס יותר ממה שהם אמורים לשלם בפועל וכן לעובדה שהם יכולים לדרוש החזרים

החזרי מס לעצמאיים
החזרי מס לעצמאיים

החזרי מס הם דבר שרובנו ככולנו שמענו עליו, בין אם מחברים ומבני משפחה, בין אם מהפרסומות בטלויזיה, ובין אם

שטרות באוויר
פטורים מתשלום מס

כשם שכל אזרח ואזרחית במדינה מתוקנת צריכים לעמוד בחובות, ככה גם אותם אזרחים נהנים מזכויות שונות. בין הזכויות והחובות,

קופת חיסכון
החזר מס לנכה או עיוור

אדם בעל עיוורון או נכות נאלץ להתמודד עם מציאות מורכבת, אשר מעמידה בפניו אתגרים רבים. הלקות משפיעה באופן ישיר