נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך נרשמים לשירות הבטחת שכר דירה?

כסף

קניתם לא מזמן דירה להשקעה ואתם חושבים שמצאתם דיירים? רוצים להשכיר להם את הנכס ולהבטיח שתקבלו בכל חודש, כמו שעון, את שכר הדירה שמגיע לכם? כדאי שתדעו: הבטחת שכר הדירה בישראל זה לא עניין של מה בכך ובהחלט כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם כדי להבין איך עושים את זה בצורה נכונה.

 

קבלת שירות וסיוע בתחום שכר הדירה

כאשר מדברים על הבטחת שכר דירה למעשה מדברים על ביטוח שתוכלו לעשות אצל חברת ביטוח כזו או אחרת. זה עובד בצורה פשוטה, כי אתם מפרישים בין 2.5% ל 4% משכר הדירה החודשי שלכם ובתמורה אתם מקבלים ביטוח. מה שכן, כמובן שיש מסלולים שונים שביניהם תוכלו לבחור כך שלפני הכול אתם צריכים לעצור ולנסות לחשוב עד כמה הביטוח צריך להיות מקיף ורציני מבחינתכם. כלומר, האם מספיקה לכם הידיעה שתקבלו שלושה חודשים של שכר דירה גם אם הדייר עצמו לא שילם? או שאולי תרצו להיות בטוחים שיהיה גם מי שיעזור לכם לסלק דייר שמסרב להתפנות? האם אתם רוצים להיות מבוטחים אצל חברה שתוכל לעזור לכם גם למצוא דיירים חדשים? חשוב לדעת עד כמה השירות צריך להיות מקיף ורציני מבחינתכם שכן יש מגוון רחב של מסלולים שביניהם תוכלו לבחור.

 

אל תוותרו על שלב הייעוץ

אם כל מה שקשור לשכר הדירה הוא עניין חדש עבורכם, ברור מדוע אתם תוהים איך לעשות זאת בצורה נכונה ואיך לבחור את המסלול הנכון לכם. לכן כבר בשלב הזה כדאי יהיה לחפש רק חברת ביטוח שתוכל לתת לכם גם שירותי ייעוץ. ייעוץ כזה יעזור לכם להבין מה אתם צריכים ועד כמה הביטוח צריך להיות נרחב ומקיף. לכן, כאשר אתם מנסים להחליט לאיזו חברת ביטוח תרצו לפנות, כדאי יהיה לברר לא רק איך נרשמים לשירות כזה, פעולה שלרוב אפשר לעשות אפילו אונליין, אלא גם על מה בדיוק אתם משלמים.

 

 הגנה מפני עזיבה פתאומית של הנכס

עוד מקרה נפוץ שבגללו לא פעם בעלי הדירות מוצאים את עצמם בלי שכר הדירה שמגיע להם, זה המקרה שבו הדייר עוזב בצורה פתאומית. למרות ההסכמים והחוזים שמבהירים שהדייר צריך לתת התרעה מראש אם הוא עוזב לפני תום החוזה, לא תמיד זה מה ששוכרי הדירות עושים. לכן כדאי לדעת שבמסגרת אותה הבטחת שכר דירה, אתם יכולים לקבל סיוע גם במצב הזה. יש חברות שיכולות לא רק לחפש עבורכם דייר חדש במהירות, אלא הן יכולות גם לשלם את שכר הדירה שלכם עד שיימצא דייר חדש.

לסיכום, אם אתם רוצים לישון בשקט ולדעת שתמיד, ולא משנה מה יקרה, תקבלו את שכר הדירה שלכם, אל תוותרו על שירותי הבטחת שכר דירה. עוד ועוד בעלי דירות עושים זאת ואין ספק שגם במקרה שלכם זו יכולה להיות החלטה נבונה.

מגדל מטבעות ושעון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
חתימה על חוזה
השקעות נדל"ן לא שגרתיות

ענף הנדל"ן הוא ענף בטוח יחסית להשעות. רבים בוחרים להשקיע דווקא בנדל"ן. כמובן שגם בהשקעות אלו צריך לדעת היכן

קניית נכס
קורס נדל"ן בחיפה

נדל"ן לומדים רק במכללה יוקרתית ומובילה בתחום, המועבר ע"י איש מקצוע בכיר אשר מצליח לספק למשתתפי קורס נדל״ן בחיפה

מבנה בבניה
אזורי מסחר והייטק בחולון

מחפשים לבצע השכרה של משרד? ובכן, העיר חולון מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם להשכרה של משרדים, וזאת בשל פיתוח מואץ