נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רכישת נדל"ן בגרמניה – השקעה נבונה

איש שיווק

משקיעים ישראלים רבים כבר הבינו מזמן כי רכישת נדל"ן בגרמניה היא ההשקעה הנבונה ביותר. מדוע? להלן כל המידע החשוב ביותר שעל כל משקיע להכיר בכדי שגם לך תהיה את ההזדמנות לבצע השקעה משתלמת ואטרקטיבית.

רכישת נדל"ן בגרמניה – ההשקעה הטובה ביותר

רכישה של נכס נדל"ן בגרמניה כבר שנים ארוכות נחשבת לפסגת השאיפות של כמעט כל משקיע, בין אם מדובר במשקיע זר או במשקיע ישראלי. הסיבה לכך היא שגרמניה, מעצמה כלכלית חזקה מאוד באיחוד האירופי אשר זוכה ליציבות כלכלית מרשימה כמו גם איכות חיים יוצאת מגדר הרגיל פתחה את שעריה בפני משקיעים זרים ומאפשרת לבצע רכישה של נכס נדל"ן במחירים נוחים, כמו גם לקבל מימון של עד 90% ממגוון רחב של בנקים. למעשה, היתרון המובהק ביותר של רכישת נכס נדל"ן במדינה נובע מכך שמדינה בעלת שוק נדל"ן יציב מאוד הכולל מחירי נדל"ן נמוכים ומשתלמים כמו גם שיטת מיסוי אשר מקלה בצורה משמעותית על ביצוע הרכישה הזו.

בית אדום

הזדמנות חסרת תקדים לביצוע רכישת נדל"ן בגרמניה

חשוב לזכור כי התוצר הגולמי של גרמניה עולה בהתמדה מדי שנה, כאשר דמי השכירות על הדירות נמצאות במגמת עלייה ברוב הערים, גם בערי ביקוש וגם באזורים הכפריים יותר. למעשה, אנו עדים לקצב חסר תקדים של התחלות בנייה אשר התשואה בעבורן יכולה להגיע עד 9%, סכום נאה לכל הדעות. בשילוב מדיניות רווחה מפליגה מאוד ביחס למערב, מדובר במדינה אשר מהווה את האלטרנטיבה הטובה ביותר מבין כלל מדינות האיחוד האירופי, כמו גם בניגוד לארה"ב. הסיבה לכך היא שמגנון הרגולציה במדינה מאפשר לשמור על שוק נדל"ן מאוזן לאורך זמן, כמו גם העובדה כי האירו נחלש בצורה משמעותית בשנים האחרונות מה שמטיב מאוד בכל הקשור למשקיעים זרים, אשר ערך כספם עלה במאות אחוזים. על כן, לצד הריבית הנמוכה, הביקוש הגבוהה למגורים כמו גם היציבות הכלכלית והביטחונית מהווים קרקע מושלמת בעבור משקיעים זרים לבצע רכישה של נכס נדל"ן, בעלות נמוכה בעשרות אחוזים מאשר בישראל, מדינות אירופה השכנות וכן בארה"ב, ועל כן מדובר בהזדמנות חסרת תקדים.

רוצה גם אתה לרכוש נכס בגרמניה? כעת יש לך את ההזדמנות

אם גם אתה רוצה להצטרף למאות המשקיעים הזרים אשר כבר השקיעו ברכישה של נכס נדל"ן בגרמניה, כמו גם עשרות משקיעים ישראלים נוספים, כעת יש לך את ההזדמנות. באמצעות חברת נדל"ן גרמניה, החברה המובילה כיום בענף תוכלו לקבל ליווי אישי ומשפטי של מיטב המומחים בתחום, ובכך לרכוש נכס בעל פוטנציאל אדיר לתשואה גבוהה ויציבה למשך שנים ארוכות. על כן, אל תמתינו! צרו קשר עכשיו במספר 077-9978945, או השאירו פרטים באתר ונציג מטעמנו ישמח להכיר אתכם ולהציע את עסקת הנדל"ן המשתלמת ביותר שתוכלו לבצע כעת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
חתימה על חוזה
השקעות נדל"ן לא שגרתיות

ענף הנדל"ן הוא ענף בטוח יחסית להשעות. רבים בוחרים להשקיע דווקא בנדל"ן. כמובן שגם בהשקעות אלו צריך לדעת היכן

קניית נכס
קורס נדל"ן בחיפה

נדל"ן לומדים רק במכללה יוקרתית ומובילה בתחום, המועבר ע"י איש מקצוע בכיר אשר מצליח לספק למשתתפי קורס נדל״ן בחיפה