נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

10 דרכים לתפוס בעלות על עשרות נכסים בארה"ב בהון עצמי נמוך

בית להשקע

ישנן לא מעט דרכים בהם תוכלו לתפוס בעלות על נכסים בארה"ב, אולם הדרך הטובה ביותר היא באמצעות התקשרות עם חברה מקצועית אשר תמקסם את ההון שלכם. מי החברה המובילה בתחום? כל הפרטים – במאמר הבא.

מהן דרכים לתפיסת בעלות על נכסים בארה"ב?

חלומם של משקיעי נדל"ן רבים היא לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב, וזאת בשל התשואה הגבוהה אשר מתקבלת. למעשה, ארה"ב נחשבת מאז ומעולם למדינה המובילה בתחום השקעות נדל"ן וזאת בשל ההון העצמי הנמוך יחסית הנדרש מהמשקיע, בשונה מההון אשר נדרש בישראל אשר מתחיל במיליון שקלים ובמדינות אחרות באירופה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ישנן מעל ל 10 דרכים לתפיסת בעלות ורכישה של נכסי נדל"ן אשר כוללות בין היתר רכישה עצמאית של נכס נדל"ן, היעזרות בסוכן נדל"ן ותשלום עמלה, כניסה לשותפות עסקית בחברה אשר מתמחה בתחום ועוד, אולם הדרך הטובה ביותר היא באמצעות התקשרות עם חברה מקצועית אשר בקיאה בתחום הנדל"ן בארה"ב ובאופן כללי בפרט ואשר תדע למקסם את ההון העצמי הנמוך שלכם לצורך פיזור של השקעות ברחבי ארצות הברית, מה שיוביל בסופו של דבר לקבלת הכנסה פסיבית אשר יכולה להגיע במקרים מסוימים לתשואה של עשרות אחוזים.

עיר מגורים

כיצד מאתרים חברה מקצועית לרכישה של נכסי נדל"ן בארה"ב?

רכישה של נכסי נדל"ן ברחבי ארה"ב מחייבת עבודה עם חברה מקצועית אשר תדע להעניק לכם את כל המידע החשוב ביותר הנוגע להשקעות, כל זאת בהתאם להון העצמי שלכם וכן למטרות ההשקעה. למעשה, מומחים בתחום הנדל"ן בארה"ב מסבירים כי ללא התקשרות עם חברה מקצועית אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מפח נפש משמעותי, כל זאת בשל תנאי שוק שונים לחלוטין אשר מצריכים בקיאות ומיומנות בדיני המיסים של ארה"ב, איתור של נכסים רלוונטיים ובעלי פוטנציאל תשואה וכן פיזור השקעות בתחום הנדל"ן – הן לצרכי מגורים והן לצרכים עסקיים. משום כך, ישנה חשיבות לאיתור של חברה מקצועית אשר לה ניסיון של שנים רבות ברכישה של נדל"ן בארה"ב, כמו גם חברה אשר לה ממליצים אשר יוכלו לשוחח אתכם ולהעניק לכם מידע אודות התהליך עצמו, החל משלב בחינת ההון העצמי הראשוני ועד לביצוע הרכישה. באמצעות מתן חוות דעת של לקוחות החברה תוכלו לאמוד את רמת המקצועיות, ובכך להבטיח כי ההון שלכם יושקע בחוכמה.

בואו לבצע השקעת נדל"ן משתלמת בארה"ב – באמצעות חברת ג'נסיס 100

חברת ג'נסיס 100 הינה חברה אשר מתמחה במתן ליווי וייעוץ למשקיעים אשר מעוניינים להשקיע ברכישה של נכסי נדל"ן למגורים ומסחר, בהון עצמי ראשוני נמוך. אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים ולהצטרף למאות המשקיעים המרוצים של החברה אשר קיבלו תשואה של עשרות אחוזים צרו קשר באמצעות האתר הרשמי https://www.genesis100.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
חתימה על חוזה
השקעות נדל"ן לא שגרתיות

ענף הנדל"ן הוא ענף בטוח יחסית להשעות. רבים בוחרים להשקיע דווקא בנדל"ן. כמובן שגם בהשקעות אלו צריך לדעת היכן

קניית נכס
קורס נדל"ן בחיפה

נדל"ן לומדים רק במכללה יוקרתית ומובילה בתחום, המועבר ע"י איש מקצוע בכיר אשר מצליח לספק למשתתפי קורס נדל״ן בחיפה