נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו הסטנדרט של סוגרים הכל לדירה שיפוצים וכמה זה עולה

שיפוצניק בפעולה

עריכת שיפוצים בבית דורשת הכנה מראש ותשומת לב מרובה, יחד עם השקעה כספית משמעותית. בחלק מהמקרים, מתקבלת ההחלטה אצל בעלי הבית והדיירים בו לבצע שיפוצים חלקיים. זאת, הן בגלל המחשבה ששיפוצים כאלה יפחיתו את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מהשיפוצים והן בגלל העובדה שבחלק ניכר מהמקרים, בעלי הבית מוגבלים בתקציב שלהם והם אינם יכולים להרשות לעצמם להשקיע סכומי כסף גבוהים בשיפוצים. כיוון שכך, הם פועלים באופן אוטומטי על פי סדר עדיפויות. תחילה משפצים את הדברים החשובים ביותר, ורק לאחר מכן, בסדר חשיבות יורד, את שאר הדברים. זאת, עד למצב שבו תקציב השיפוצים אוזל. ואולם יש מקרים שבהם מעדיפים בעלי בתים או דירות לבצע שיפוצים כוללים בבית בשיטה של סגירת שיפוצים כלליים. מהי עסקת שיפוצים כלליים? האם יש אמת מידה המגדירה באופן מדויק מה נכלל ומה איננו נכלל בשיפוצים כלליים? האם ניתן דעת בדיוק את המחיר של שיפוצים כלליים? בשורות הבאות נסה לשפוך אור על נושא מורכב למדיי, שיש לו פנים רבות.

אם שקלתם לקחת הלוואה על מנת לשפץ את הבית בדיוק כפי שחלמתם, כדאי שתכנסו ללינק הבא.

 

שיפוצים כלליים – מה זה בעצם

שיפוצים כלליים הינה הגדרה של שיפוצים שאינם מתמקדים באזור ספציפי בבית או בתחום ספציפי. מדובר בשיפוצים שאמורים להחזיר את הדירה למצב המקורי שלה, או למצב הקרוב ביותר אליו. שיפוצים כאמור יכולים לכלול מספר תחומים במקביל, ויכולים להיערך במספר אזורים בבית או בדירה. באשר לאמות המידה בנוגע לשיפוצים כאמור, הרי שלא ניתן לקבוע אמות מידה ספציפיות או קבועות מראש. המשמעות היא שבכל בית, הצעת המחיר לשיפוצים כלליים עשויה להיות שונה. הצעת המחיר לביצוע שיפוצים כלליים משקפת בעיקר את הרצונות והצרכים של בעלי הנכס, ואת הצרכים הספציפיים בכל בית או דירת מגורים.

 

חלל הדורש שיפוץ

מה נכלל במסגרת שיפוצים כלליים

למרות האמור לעיל ולמרות שאין אמות מידה קבועות, נהוג לחשוב כי שיפוצים כלליים צריכים לכלול תיקון או החלפה של האינסטלציה בבית, כמו גם תיקון יסודי או החלפה של מערכת החשמל. בנוסף, בבתים שיש בהם מיזוג מרכזי או חימום תת רצפתי, השיפוצים הכלליים עשויים להתמקד גם. תעלות המיזוג את במערכת החימום התת רצפתי.

בנוסף, שיפוצים כלליים עשויים לכלול גם עבודות טיח וגבס וצביעה או סיוד הבית על מנת להעניק לו מראה אסתטי ואטרקטיבי. לעיתים מזומנות כוללים השיפוצים כאמור גם תוספת של קירות גבס, המחלקות מחדש את חלל הבית.

בכל הנודע למחירים, טווח המחירים עשוי לנוע בין כמה אלפי שקלים, אם מדובר בשיפוצים קוסמטיים בלבד. ואולם המחירים עשויים להגיע עד לכמה עשרות אלפי שקלים, אם השיפוצים כוללים טיפול במערכות חשמל או אינסטלציה ישנות. בעלי בתים רבים נוטים לסגור עסקת שיפוצים בשיטת הכל לדירה, שהמטרה שלה היא להשיג את המחיר הטוב ביותר, תמורת עבודה יסודית ביותר בבית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ניקוי בי די איי שלילי
כיצד נקבע בידיאיי?

רוב האזרחים בישראל לא מכירים את המושג בי די איי. אומנם בשלב כזה או אחר הוא עשוי להיות רלוונטי

שעון ומטבעות
כמה עולה כספת?

בריקסטון הינה החברה המובילה בארץ במתן שירותי חדרי כספות פרטיים. השירות והאמינות שלנו הם מהגבוהים בארץ ותואמים את הרמה