נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השקעות נדל"ן לא שגרתיות

חתימה על חוזה

ענף הנדל"ן הוא ענף בטוח יחסית להשעות. רבים בוחרים להשקיע דווקא בנדל"ן. כמובן שגם בהשקעות אלו צריך לדעת היכן נכון להשקיע, מה המחיר המירבי להשקעה ואיך ניתן למנף את הכסף בצורה יעילה. כאשר קרקעות רבות מופשרות לבנייה, כדאי להכיר את השקעות הנדל"ן הפחות שגרתיות. אך הן רווחיות ממש.

 

קרקע ללוגיסטיקה בבאר שבע

לאחרונה נודעי לנו על מגרש למכירה בבאר שבע שיועד ללוגיסטיקה. המגרש עולה 62,000 ₪ ומי שרוכש אותו צריך להיות בעל יכולות מימון גבוהות כדי למנף את המגרש ולבנות עליו מרכז לוגיסטי. מדובר בהשקעה משתלמת ופחות שגרתית.

 

מגרש לרכישה

גם אם תרכשו מגרש ולא תעשו איתו דבר, מחירו יעלה בעוד מספר שנים ותוכלו להנות מהשבחה טבעית. יחד עם זאת, ישנם מגרשים רבים למכירה המתאימים להשקעה מעניינת. כנסו אל לוח מגרשים והשקעות כדי להתעדכן בהשקעות מניבות ויציבות.

 

משרדים מניבים

בעלי משרדים רבים מציעים למכירה את המשרדים בבעלותם וכך המשקיע נהנה מדמי השכירות המתקבלים על המשרדים. לפני קפיצה להשקעה כזו חשוב לבדוק שאכן מדובר במשרדים באזור מבוקש בו מחירי המשרדים עולה עם השנים.

 

צימרים למכירה

לא מעט פעמים תוכלו לראות מתחמי צימרים למכירה. הבעלות על הצימרים עוברת למשקיע, אך חברה חיצונית מפעילה את הצימרים, היא אומנם גובה אחוזים על כך באופן שוטף, אך המשקיע נהנה מהכנסה חודשית גבוהה על השכרת המתחם לנופשים.

 

בניין מסחרי למכירה

ניתן לרכוש בניין מסחרי (למרות שדי נדיר למצוא אחד כזה למכירה) ולהשכיר אותו לחנויות ומשרדים. כך המשקיע נהנה מהשקעה מניבה המכניסה לו סכום נכבד מידי חודש.

 

דירה בחו"ל

רבים מאיתנו נחשפו אל דירות למכירה בגיאורגיה, רומניה וכדומה… השקעות כאלו מלוות בסיכון רב בגלל אי היכרות השפה והמקום, אך הן עשויות להיות משתלמות במיוחד. מחירי דירות בחו"ל נמוכים משמעותית ממחירי הדירות בארץ. ניתן להשכיר אותן ולהנות מתשואה יפה. חשוב לפנות לייעוץ מקצועי לפני כניסה להשקעה כזו.

 

דיור מוגן

השקעה שדי נדיר למצוא היא רכישת בניין דיור מוגן. בניין כזה מגיע מחולק ליחידות דיור. המשקיע מקבל את הבניין יחד עם הסכמי השכירות וכך הוא נהנה מתשואה יפה במיוחד. יחד עם זאת, מחיר השקעה כזו הוא יקר מאוד בדרך כלל (יותר מכמה מאות מליונים).

 

לסיכום

ישנן השעות נדל"ן פחות שגרתיות ונפוצות. חשוב לדעת כי לפני כל רכישת השקעה קריטי לפנות לייעוץ עם יועץ השקעות מומחה ואמין לבחינת כל מרכיבי ההשקעה. שוק הנדל"ן מלא בסיפורי נוכלות ולא כדאי שתיפלו לאחד מהם רק בגלל חוסר ידע מספק. היום יותר ויותר אנשים יודעים שכדי להשקיע ולהניב תשואה יפה, פונים אל יועץ השקעות נדל"ן ולא אל מתווך שרוצה למכור כמה שיותר מהר את הנכס שנכנס למאגר שלו… זכרו זאת.

לחיצת יד

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
קניית נכס
קורס נדל"ן בחיפה

נדל"ן לומדים רק במכללה יוקרתית ומובילה בתחום, המועבר ע"י איש מקצוע בכיר אשר מצליח לספק למשתתפי קורס נדל״ן בחיפה

מבנה בבניה
אזורי מסחר והייטק בחולון

מחפשים לבצע השכרה של משרד? ובכן, העיר חולון מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם להשכרה של משרדים, וזאת בשל פיתוח מואץ