נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 אנשי המקצוע המרכזיים בהליך רכישת מקרקעין

נכס ראשית

רכישת נכס מקרקעין היא תמיד רכישה גדולה וחשובה, גם למי שיש בבעלותו כבר מספר נכסים כאלה, כל שכן מי שזוהי עסקת מקרקעין הראשונה שלו. אז איך מבצעים בצורה נכונה את העסקה הכי גדולה וחשובה בחיים ומי האנשים שיכולים לעשות לכם הבדל של מאות אלפי שקלים במחיר הנכס?

 

 

חשיבות עורך דין מקרקעין לרכישת מקרקעין

עורכי דין הם בין שלושת בעלי המקצוע החשובים ביותר בתהליך רכישת נכס מקרקעין. בדיקה קצרה באתר של עו"ד כזה בכתובת https://brunolaw.co.il גילתה לנו כמה תפקידים מעניינים של בעלי המקצוע הללו, אשר אולי לא הכרתם:

הם אלה שמוודאים עבורכם שהנכס לא משועבד, שבעלי הנכס הרשומים הם גם אלה המנהלים מולכם את המו"מ ושהנכס בכלל יכול להימכר לכם.

לאחר מכן, הם מנהלים עבורכם מו"מ באופן מושכל ומקצועי, כדי לספק לכם את התנאים הטובים ביותר שניתן ולבסוף, הם מובילים את כתיבת החוזה, מבטיחים שכל התנאים הכתובים בחוזה ישרתו היטב את האינטרס שלכם.

במילים אחרות – הם שלב חשוב ברשת הבטחון שלכם לקראת רכישת מקרקעין, אבל הם לא לבד.

 

 

יועץ משכנתאות בהליך רכישת מקרקעין

יועצי משכנתאות הם בעלי תפקיד חיוני לא פחות – הם אלה אשר בודקים עבורכם את ההצעות שקיבלתם מהבנק, מנהלים מול הבנק את המו"מ עבורכם ומבטיחים שתקבלו תנאים אופטימליים למשכנתא.

אם יש לכם קושי לקבל משכנתא, הם יכולים לעזור לכם לעמוד מול הבנק ולקבל את ההלוואה הנכספת.

הם גם יכולים לחסוך לכם מאות אלפי שקלים בלקיחת משכנתא, לעשות לכם סדר בהצעות של בנקים שונים ולהגן עליכם מפני תשלומים גבוהים ובלתי מוצדקים. חשוב לציין כי מדובר על יועצי משכנתאות פרטיים, אשר יש להם אינטרס מובהק לפעול לטובת האינטרס שלכם.

 

שמאי מקרקעין לרכישת נכס

שמאי מקרקעין הוא תפקיד נשכח לעיתים בתחום, בעיקר כאשר מדובר על קניית דירה מקבלן, אבל זהו בעל מקצוע שלא כדאי לוותר על שירותיו.

הוא זה אשר יכול לתת לכם אינדיקציה טובה על הערך האמיתי של הנכס וזהו שירות חיוני, בין אם אתם מוכרים ובין אם אתם קונים נכס.

זוהי הדרך המקצועי, הבטוחה ביותר להבין אם אתם אכן משלמים את הערך האמיתי של הנכס, או שאתם נופלים בפח של בעלי נכס הדורשים סכום בלתי מוצדק עבור הנכס שהם מוכרים.

 

לסיכום

שלושה בעלי מקצוע אלה הם רשת הגנה וביטחון שאין שני לה, אשר מסייעים לרוכשי דירות ונכסי מקרקעין אחרים, להגן על עצמם מפני נוכלים, מפני עסקאות לא משתלמות ומפני הפסדים כספיים גבוהים.

משום כך, אפשר לומר כי מדובר על שלושה בעלי מקצוע חיוניים בעולם הנדל"ן אשר בלעדיהם, התחום היה נראה אחרת לגמרי.

נכס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
חתימה על חוזה
השקעות נדל"ן לא שגרתיות

ענף הנדל"ן הוא ענף בטוח יחסית להשעות. רבים בוחרים להשקיע דווקא בנדל"ן. כמובן שגם בהשקעות אלו צריך לדעת היכן

קניית נכס
קורס נדל"ן בחיפה

נדל"ן לומדים רק במכללה יוקרתית ומובילה בתחום, המועבר ע"י איש מקצוע בכיר אשר מצליח לספק למשתתפי קורס נדל״ן בחיפה

מבנה בבניה
אזורי מסחר והייטק בחולון

מחפשים לבצע השכרה של משרד? ובכן, העיר חולון מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם להשכרה של משרדים, וזאת בשל פיתוח מואץ