נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השקעות נדל"ן בישראל – איך מתחילים להשקיע בנדל"ן?

השקעות נדל_ן בישראל - איך מתחילים להשקיע בנדל_ן

השקעות למתחילים – אם אתם רוצים להכנס לעולם ההשקעות ואתם רק מתחילים בתחום בוודאי לא נתקלתם לא מעט באופציה להשקיע בנדל״ן. למה בכלל להשקיע בנדל״ן ואיך מתחילים לעשות את זה?

השקעה בנדל״ן היא אופציה מעולה מכמה סיבות מרכזיות: בניגוד להשקעה בבורסה השקעה בנדל״ן לא דורשת הון עצמי משמעותי בתחילת הדרך. סיבה נוספת קשור להשקעה בארץ – לרוב השוק בארץ ממשיך לעלות או לפחות להיות יציב, מהבחינה הזו השקעה בנדל״ן נחשבת לסולידית יחסית, כמובן תלוי דירה או פרויקט. בנוסף זו השקעה שיכולה להיות לה תשואה מאד גבוהה אם עושים אותה בצורה חכמה.

כמובן אחת הסיבות המובילות היא שבסופו של דבר יהיה לכם נכס ביד.

חשוב לזכור שלכל אחד יש צרכים ואפשרויות פיננסיות שונות לכן לפני כל השקעה בנדל״ן או לא חשוב ללמוד היטב את הנושא ולהעזר באנשי מקצוע בעלי נסיון ארוך שנים והכרות מעמיקה עם השוק ועם התחום.

 

אז איך מתחילים?

למידה – ידע זה כוח

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להתחיל ללמוד את הנושא, עדיף עם תשוקה גדולה. תחום הנדל״ן הוא תחום מורכב ומלא בדברים חשובים שיש לדעת. מתחילים ללמוד את השוק בארץ על ידי קריאת כתבות, בדיקת מחירים, למידה על לקיחת משכנתא ועוד. כמובן שבסופו של דבר כנראה ילוו אתכם אנשי מקצוע מעולים אבל חשוב לדעת איך ועל מה לדבר איתם ולהיות מעורים בפרטים בעצמכם.  לדוגמא, השקעות נדל"ן בישראל – ישראטופ היא אחת החברות המקצועיות והמעולות ביותר בתחום.

 

הגדרה מטרות

בשלב השני תשאלו את עצמכם איזה סוג השקעה אתם מחפשים ויכולה להתאים לכם? הנה חלק מהאופציות השכיחות:

  • השקעה בדירה במטרה לקנות ולמכור כשערך הדירה יעלה.
  • רכישת קרקע לבנייה עצמית
  • רכישת דירה להכנסה פסיבית (חשוב לדעת שההכנסה אינה בדיוק פסיבית ובתור בעלי דירות יש הרבה דברים לדאוג)

 

לכל אחת מן ההשקעות הללו ישנם יתרונות וחסרונות, אם זו השקעה ראשונה שווה לבחור משהו סולידי ובעל סיכון מועט ולכן השקעה בנדל״ן בארץ יכולה להתאים. בסופו של דבר גם את הגדרת המטרות כדאי לעשות עם איש מקצוע שיעזור לכם לנתח את כל הנתונים שלכם ולבחור בדרך הכי מתאימה עבורכם.

 

חקר שוק – בנקים ומשכנתאות

אחרי שחקרתם את שוק הנדל״ן עצמו והגדרתם לעצמכם את המטרה שלכם השלב הבא הוא להתחיל להבין בתהליך לקיחת המשכנתא. חשוב לדעת שאם זה נכס ראשון שלכם תוכלו לקבל מהבנק משכנתא עד 75% משווי הנכס. לרוב תנאי משכנתא יהיו טובים יותר מאשר הלוואות אחרות. יש לציין שהתנאים וחלוקת המשכנתא משתנה מבנק לבנק לכן חשוב מאד לעשות חקר שוק מעמיק בנוגע לבנקים המעניקים משכנתאות ולהבין מה יהיה המקום הטוב ביותר עבורכם. כמובן שחשוב גם להביא את עלויות המשכנתא בתחשיב ההשקעה והתשואה הצפויה.

אלא הם שלושת הדברים הראשוניים שעליכם להתחיל לחקור לקראת רכישת נכס ראשון. אליהם מתלווים דברים נוספים בירוקרטים ואחרים. השקיעו זמן בלמידה וחיפוש אחר אנשי המקצוע הטובים ביותר, עשו החלטות טובות ושיהיה בהצלחה!

למידה – ידע זה כוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
חתימה על חוזה
השקעות נדל"ן לא שגרתיות

ענף הנדל"ן הוא ענף בטוח יחסית להשעות. רבים בוחרים להשקיע דווקא בנדל"ן. כמובן שגם בהשקעות אלו צריך לדעת היכן

קניית נכס
קורס נדל"ן בחיפה

נדל"ן לומדים רק במכללה יוקרתית ומובילה בתחום, המועבר ע"י איש מקצוע בכיר אשר מצליח לספק למשתתפי קורס נדל״ן בחיפה

מבנה בבניה
אזורי מסחר והייטק בחולון

מחפשים לבצע השכרה של משרד? ובכן, העיר חולון מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם להשכרה של משרדים, וזאת בשל פיתוח מואץ