נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אזורי מסחר והייטק בחולון

מבנה בבניה

מחפשים לבצע השכרה של משרד? ובכן, העיר חולון מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם להשכרה של משרדים, וזאת בשל פיתוח מואץ של אזורי מסחר והייטק. מהו האזור המבוקש ביותר וכמה תאלצו לשלם? להלן הפרטים.

 

אזורי המסחר וההייטק של חולון: הזדמנות מצוינת בעבור יזמים ובעלי עסקים לרכישה של נכס מניב

שוק הנדל"ן התוסס של ישראל משנה את פניו, בעיקר בשל הקמה של אזורי מסחר והייטק בלב גוש דן. עיר אשר זוכה לביקושים אדירים היא ללא ספק העיר חולון, ולא בכדי. מדובר בעיר אשר ממוקמת באחד האזורים הטובים ביותר באזור – 10 דק' מהעיר תל אביב, 20 דק' מרמת גן ושפע של נגישות מבחינת חנייה והגעה בתחבורה ציבורית. יזמים בתחום ההייטק החלו לגלות עניין בעיר בזכות פרויקטים רחבי היקף אשר מאפשרים סביבת עבודה נעימה ונגישה מאוד הן מבחינת ההגעה והן מבחינת המפרט הטכני העשיר. בעבור יזמים ובעלי עסקים אשר מעוניינים לחסוך בהוצאות, אין ספק כי השכרה או רכישה של משרדים בעיר מהווה הזדמנות יוצאת דופן, בעיקר בשל מחירי ההשקה בעבור פרויקטים רחבי היקף כמו פרויקט מטרו וולפסון.

 

מטרו חולון – פרויקט מתקדם ואיכותי

מטרו חולון הוא אחד הפרויקטים הגדולים בישראל, וזאת בשל היותו ממוקם במיקום אסטרטגי ועם שימת גש על מפרט טכני עשיר ולכן מדובר באפשרות מגוונת מאוד בעבור יזמים אשר מחפשים לבצע רכישה של נדל"ן מניב. למעשה, המחירים של הנדל"ן המסחרי בחולון (בדומה לאזורים רבים בישראל) קפצו בעשרות אחוזים, אולם חולון היא מקרה בוחן מעניין. מנתונים אותם סקרנו עולה כי המחיר הממוצע בעבור רכישה של נדל"ן מסחרי הוא 300,000 ₪ בלבד, והתשואה היא 3%-8%. עם זאת, מדובר בנתונים חלקיים בלבד וזאת בשל העלייה המטאורית ברכישות של נדל"ן מסחרי. בימים אלו ממש משווקים את המשרדים של מטרו חולון במחירי השקה חסרי תקדים, ולכם יש את ההזדמנות להקים את המשרד שלכם ואף לפתח נתיב עסקי בתחום הנדל"ן באמצעות  משרדים למכירה בחולון אותם תוכלו לרכוש כבר עכשיו ולקבל מפתח.

 

מעוניינים לקבל מידע נוסף? היכנסו כבר עכשיו לאתר הרשמי של הפרויקט

מחפשים לבצע רכישה של נדל"ן מסחרי מניב? ובכן, אנו מזמינים אתכם להיכנס כבר עכשיו לאתר הרשמי של מטרו חולון, להשאיר פרטים ולאחר זמן נציג ישוב אליכם לצורך קבלת מידע נוסף. זכרו, רכישה כזו מגלמת לא מעט יתרונות: נגישות, סביבת עבודה נעימה וטכנולוגית וכן אופציה להשכרה של הנכס בעבור חברות הייטק וטכנולוגיה. בנוסף, התשואה אותה תקבלו כתוצאה מהרכישה תניב בעבורכם הזדמנות למנף את הכסף ולכן יזמים רבים כבר החלו לגלות התעניינות. מהרו לנצל את מחירי ההשקעה וזכרו – נדל"ן מסחרי מהווה את הדרך הטובה ביותר להבטחת עתידכם הפיננסי ואת עתיד התעסוקה בישראל במסגרת של מרכזי מסחר.

מדדים ונתונים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
חתימה על חוזה
השקעות נדל"ן לא שגרתיות

ענף הנדל"ן הוא ענף בטוח יחסית להשעות. רבים בוחרים להשקיע דווקא בנדל"ן. כמובן שגם בהשקעות אלו צריך לדעת היכן

קניית נכס
קורס נדל"ן בחיפה

נדל"ן לומדים רק במכללה יוקרתית ומובילה בתחום, המועבר ע"י איש מקצוע בכיר אשר מצליח לספק למשתתפי קורס נדל״ן בחיפה