נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יורם דובובסקי מסביר מה כולל תהליך ליווי מנהלים ?

איש לחוץ

להפוך להיות מנהל מוצלח זה לא דבר כל כך פשוט ולכן ברור מדוע לא מעט אנשים זקוקים בתחום הזה לעזרה. זה נשמע לכם מוכר? אתם תוהים איך תוכלו גם אתם לנהל טוב יותר ואיך תהפכו את המנהלים שלכם למוצלחים יותר? על כך במאמר שלפניכם.

התמודדות במצביAdvice

לא אחת קורה שלהיות מנהל זה אומר, בין היתר, להתמודד במצבי לחץ שלא תמיד אפשר לצפות מראש. איך באמת אנחנו מגיבים? והאם יש משהו שנוכל לעשות כדי לשנות בתגובה שלנו וכדי להיות מנהלים טובים יותר? על כל השאלות הללו מדברים במסגרת תהליך של ליווי מנהלים ובמסגרת ייעוץ ארגוני לעסקים. בנוסף, האם אנחנו, בתור מנהלים, באמת יודעים לתת לכל עובד את המשימה המתאימה לו? והאם אנחנו עונים בצורה אדיבה לעובדים שלנו? האם אנחנו גורמים להם להרגיש שיש להם על מי לסמוך?

מייעץ מקצועי

ייעוץ וליווי למנהלים – רק עם הטובים ביותר

שמעתם על לא מעט מנהלים שיצאו לסדנאות שונות ואף הזמינו יועצים, והכול במטרה לשפר את תהליכי הניהול בעסק, אך לא יצאו מרוצים? אם כך, אנחנו יכולים להבין את הדילמה שלכם לגבי השאלה לאיזה יועצים לפנות. שמעת על יורם דובובסקי מומחיות? האמת היא, שמאיש מקצוע כזה תוכלו לקבל את הייעוץ הכי טוב שאפשר. זה לא משנה אם אתם רוצים שמישהו ילווה את מנהלי המחלקות שלכם בעסק לאורך זמן או שאתם רוצים ייעוץ נקודתי לגבי בעיה כלשהי הקשורה לארגון שלכם, כי בכל מקרה כאן תקבלו את הטוב ביותר. אם תעשו חיפוש קצר באינטרנט אתם תראו שלא מעט אנשים עוסקים בתחום הזה אך רק מאדם כמו יורם דובובסקי תוכלו לקבל ייעוץ שבאמת ישמש אתכם ברגע האמת.

כמה הגיוני לשלם על תהליך כמו ליווי מנהלים?

לא קל לענות על השאלה הזאת, כי בפועל זה תלוי בשאלה מה בדיוק כולל הליווי. יש מנהלים שזקוקים יותר להרצאה ואילו אחרים רוצים לקחת חלק בסדנא. לעומת זאת, יש אחרים שרוצים תהליך ליווי שימשך גם שנה שלמה, כך שהשאלה באיזו מסגרת אתם בוחרים תשפיע, כמובן, על המחיר. מה שבטוח זה שאפילו אם נדמה לכם שמדובר על הוצאה כלכלית גדולה, אל תשכחו שזו השקעה בעסק שלכם. כאשר משקיעים בעסק בסופו של דבר רואים את התוצאות, אז למה אתם מחכים? מדהים לראות כיצד גם הסימולציות השונות שנכללות בכל תהליך של ליווי מנהלים יכולות לסייע בזמן אמת. אותו מנהל, שבעבר היה מגיב בצורה מסוימת, מגיב בדרך אחרת לגמרי אחרי שהוא עובר תהליך של ליווי מקצועי. לכן, אם חשוב לכם שהמנהלים שלכם יעבדו בצורה טובה יותר, וכך גם העובדים יעשו את משימתם יותר טוב, לא כדאי לדחות את תחילת התהליך החשוב הזה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ניקוי בי די איי שלילי
כיצד נקבע בידיאיי?

רוב האזרחים בישראל לא מכירים את המושג בי די איי. אומנם בשלב כזה או אחר הוא עשוי להיות רלוונטי

שעון ומטבעות
כמה עולה כספת?

בריקסטון הינה החברה המובילה בארץ במתן שירותי חדרי כספות פרטיים. השירות והאמינות שלנו הם מהגבוהים בארץ ותואמים את הרמה