נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתכנן פיננסי מקצועי בישראל: מה כדאי לדעת עוד?

שק כסף

מתכנן פיננסי מקצועי הפך לאחד המקצועות המבוקשים ביותר, וזאת לאור שורת היתרונות אותו הוא מעניק ללקוח. מה זה כולל? חיים נתן, מומחה לתכנון פיננסי מסביר.

תכנון פיננסי – הדרך האפקטיבית ביותר להבטחת עתידך הכלכלי

מתכנן פיננסי נחשב בשנים האחרונות לאחד המקצועות המבוקשים ביותר במשק הישראלי, וזאת לאור העובדה כי מתכנן פיננסי מקצועי יודע להעניק כלים כמו גם מידע מהותי בנוגע לקרנות הפנסיה, החיסכון כמו גם ההשקעות. למעשה, ע"פ חיים נתן, מומחה לתכנון פיננסים, בעבר היה מדובר בשירות היה מוגדר בעבור "עשירים בלבד" וזאת לאור העובדה כי היה מדובר בשירות אשר נועד למקסם את כספי ההשקעות במניות ואג"ח, בהם השתמשו פלח שוק מצומצם ביותר באוכלוסייה, אולם כיום מדובר בשירות אשר נועד להעניק לציבור הרחב איש מקצוע אשר ינהל את הכספים בצורה המקסימלית ביותר, תוך הצבת יעדים כלכלים אשר נועדו להבטיח כי בעתיד, בעת ההגעה לגיל הפנסיה הכספים אשר נחסכו יהיו גבוהים ביותר.

כלכלה

תכנון עתידי – לדרך כלכלית נבונה

אין כל ספק כי בעידן הכלכלי החדש בה נדרש כל אדם לנהל את כספיו בצורה טובה יותר מצריך עבודה עם איש מקצוע, ובמקרה הזה מתכנן פיננסי, וזאת משום שתוחלת החיים שעלתה כמו גם העלאת גיל הפרישה מחייבים חשיבה מעמיקה על הצרכים הכלכליים העתידים, כמו גם מקסום של הכספים בצורה הטובה ביותר. למעשה, מסביר חיים נתן כי תכנון פיננסי נכון נועד להציב יעדים ראליים מבחינה כלכלית כמו גם ביטול של כפל ביטוחי ופוליסות אשר אינן מתאימות למצב הקיים, כאשר מדי שנה מבזבז הציבור הישראלי עשרות אלפי שקלים מיותרים בגין שירותים להם הוא איננו זקוק, כאשר בטווח הרחוק מדובר בהפסד משמעותי ביותר. לכן, התקשרות עם מתכנן פיננסי מקצועי יכולה להוביל להתנהלות כספית נבונה, שליטה ובקרה על כספים כמו גם בחינה של אפיקי השקעה משתלמים אשר יגרמו לכך שהכספים אשר נחסכו ישרתו את המטרות והצרכים לא רק של החוסך עצמו, אלא גם של בני המשפחה.

תכנון פיננסי איכותי באמצעות חיים נתן

חיים נתן הוא מתכנן פיננסי מקצועי אשר לו ניסון של מעל לעשור בתחומי הפיננסים השונים. באמצעות חיים נתן תוכלו לבנות תוכנית אשר תשרת את הצרכים הכלכליים של המשפחה לטווח הקצר ולטווח הארוך, וזאת ע"י תכנון מקיף אשר נועד לאפשר לכם להיות בראש שקט כי כל הכספים שלכם מנוהלים בצורה הטובה ביותר ותוך שימת דגש על השגת מטרות עתידיות. ברבות השנים עזר חיים נתן למאות ישראלים לנהל את הכספים שלהם, לבטל פוליסות לא הכרחיות כמו גם להגיע לנתיבי השקעה איכותיים אשר מבוססים על ידע כלכלי נרחב, כמו גם מקצועיות. למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר הרשמי של חיים נתן בכתובת http://www.haimnatan.com.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קופה וכסף
מהי קופת הגמל הכי משתלמת

אחת מהדרכים לחיסכון כספי ומשתלם היא קופות גמל. קיימות היום מספר אפשרויות גם באפיק זה. איך יודעים מה העדיפה