נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי כדאי לפנות לקבל ייעוץ עסקי?

שאיבת מידע

האמרה "טיימינג זה הכל בחיים" היא מזמן לא קלישאה, ניתן לראות את איך התזמון המדויק של דברים הוא זה שעושה קסמים בין אם זה עם המעגל החברתי שלנו, המשפחה, החברים או בני ובנות הזוג או דרך הזדמנויות העבודה הנקרות בדרכינו. כך, גם בעולם העסקי, התזמון הוא קריטי ביותר, בייחוד לחברות אשר מחפשות את הייעוץ המתאים למנף עסק סטטי או כושל וכמובן לחברות חדשות שרוצות למצב את עצמן בשוק

אחד הדברים החשובים ביום, בעולם העסקי, הוא לדעת לצפות מראש הן את המהלכים של חברות אחרות, הן את המצב הכלכלי או העסקי של חברה בכל זמן נתון וכמובן – למצוא את הדרכים בהן החברה יכולה "להתחמש" אל מול המתחרות שלה דרך בניית תכנית אסטרטגית המקיפה את כל המטרות והיעדים שחברת הייעוץ העסקי ובעלי החברה שמים לעצמן כברות לביצוע, ככאלה שמתכתבות עם המותג ומסריו ובסופו של דבר – לעשות את העבודה שלשמה שכרתם את שירותם של אנשי המקצוע בחברת הייעוץ העסקי אליכן פניתם. כך, לדוגמא, תוכלו למצוא חברות ייעוץ עסקי וותיקות בשטח ובעלות ניסיון רב שבידיהם קשרים רבים כמו השירותים שהחברה לייעוץ עסקי של אייל פז מציעה. אייל פז ייעוץ עסקי מעניק מעטפת של גורמים רבים, ייעוץ, הכוונה, הענקת מידע רלוונטי וכל זאת עם ניסיון של 25 שנה עם מגוון לקוחות מרוצים והמלצות רבות.

 

אם כך, מהו התזמון הנכון לקבל ייעוץ עסקי מהסוג הזה?

אם אנו נסתכל מעבר לנקודות זמן או למצב שחברה יכולה להיקלע אליו, כמו יריית פתיחה של חברה חדשה, ירידה במכירה ובהכנסות החברה החדשה, יש כמה איתותים או דרכים לזהות מתי יש בידיכם את רווח הזמן המדויק על מנת לבצע את הפעולות המיתוגיות, השיווקיות או התדמיתיות שיוכלו להטיב עם החברה שלכם, הן בפן הפיננסי והן בפן הפרסומי/ערכי. בין האיתותים תוכלו למצוא סיבות שליליות כמו למשל מינוס בבנק, קושי למשוך את המשכורות של העובדים, צמצום המסגרת של כרטיס של בית העסק, ירידה מסוימת (או גדולה) במכירתם של המוצרים הנמכרים ביותר של בית העסק במשך מספר חודשים. במידה ואתם רואים שאתם לא נמצאים במצב הזה, ואנו שמחים לשמוע שהמצב הוא כך, יש גם את המצב הסטטי של בית העסק שבו הוא לא מרוויח ולא מפסיד, מה שאומר בפועל שמקימי בית העסק מפסידים באיזשהו מקום כי הם לא קוצרים רווחים מבית העסק שלהם, אותו בית עסק שהקימו במטרה לייצר את הביטחון הכלכלי לעצמם ולחברה כיוצא בזה. מטרת חברות הייעוץ הוא שתצרו עימם קשר לפני שאתם מתחילים להשתמש בחסכונות האישיים שלכם, על מנת להציל את בית העסק מהגורמים השליליים שהזכרנו למעלה, וכך, יחדיו, תוכלו לקדם את המטרות שאתם שואפים אליהן.

פגישה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים