נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם קיימת משמעות כלכלית ברכישת גריל גז

גריל מקצועי

משבר הקורונה הביא איתו מגוון הנחיות והגבלות שהביאו את מליוני האזרחים הישראלים ואת מיליארדי אזרחי העולם לשבת בבתים במשך שבועות הארוכים. בעוד מדינות העולם רובן עדיין מנסות להתאושש תוך כדי שמירה על הגבלות רבות, מדינת ישראל מנסה בצעדים קטנים ובטוחים לחזור לשגרה ולאפשר לישראלים שמשכורתם נפגעה אנושות לנסות ולקום על הרגליים. בגלל הסיטואציה הכלכלית הבעייתית שנוצרה, רבים מנסים לחסוך ולהבין איפה ניתן לצמצם ואיפה אפשר להמשיך כרגיל. במאמר הקרוב נבין האם קיימת משמעות כלכלית ברכישת גריל גז, ונבין מה בין השאלה לבין משבר הקורונה.

 

גריל גז – על מה ולמה?

גריל גז הוא מוצר שנכנס לחיינו בשנים האחרונות ושינה את פני העל האש כפי שהכרנו אותן עד היום. גריל גז הוא בעצם מוצר מהפכני שמגיע עם בשורה חשובה – כדי להנות מעל האש אין יותר צורך בחיפושים מתישים אחרי חנייה וחלקת דשא פנויה בפארק, אין צורך בסחיבות חפצים ממקום למקום, אין צורך בבלאגן יותר. כל מה שתצטרכו הוא להציב גריל גז בחצר או במרפסת והנה לכם על האש מושלם.

 

האם קיימת משמעות כלכלית ברכישת גריל גז?

היות ומדובר כאן על מוצר לא זול, רבים האנשים שבעתות משבר כלכלי חושבים פעמיים האם לקנות גריל גז או לא. אז קודם כל בואו נבין מה הקשר בין גריל גז לבין תקופות משבר כמו משבר הקורונה, שהשאיר את כולנו בבתים.

המשבר למעשה גרם לכך שכל הפעילויות החיצוניות שאנחנו כל כך אוהבים לבצע מתבטלות, ולכן, למשל, בגזרת העל האש – אין בכלל על מה לדבר. לעומת זאת, אם תצטיידו עם גריל גז איכותי – לא תהיו תלויים לא במגבלות, לא במזג אוויר ובעצם בשום דבר חוץ מההחלטה שלכם. אם בא לכם לקיים על האש – תקיימו על האש בקלות באמצעות גריל גז שנמצא אצלכם בבית.

 

לקנות או לא לקנות? זאת השאלה

אז לא, אין שום צורך להצטייד בגריל גז מהדגם הכי חדש, בגודל הכי גדול ועם כל הטכניקות שיש בעולם. גריל גז שכזה יכול להגיע גם למחיר של 17,000 ש"ח, ואז כמובן שתהיה משמעות כלכלית כבדה על הרכישה שלו. לעומת זאת, קיימים דגמים של גריל גז במחירים נמוכים יותר בהרבה, ואז המשמעות הכלכלית תהיה הרבה פחות קריטית או מלחיצה.

גריל גז ניתן למצוא במחירים של 1,100 ש"ח, 2,700 ש"ח, 4000 ש"ח ועוד, כך שקפיצות המחיר הן נוחות וכל אחד יכול למצוא את עצמו מתחדש בגריל גז איכותי במסגרת התקציב שבה הוא יכול לעמוד מבלי שתהיה לכך משמעות כלכלית חריפה. כדי לבחור מבין עשרות הדגמים הקיימים תוכלו להיכנס לאתר grill.co.il ולהתרשם בכוחות עצמכם. והכי חשוב – זכרו שרכישה של גריל גז עומדת לשנות את חייכם, אז תתרגלו לכיף מסוג שעוד לא הכרתם ושיהיה בתאבון!

 

נתחי בשר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קופה וכסף
מהי קופת הגמל הכי משתלמת

אחת מהדרכים לחיסכון כספי ומשתלם היא קופות גמל. קיימות היום מספר אפשרויות גם באפיק זה. איך יודעים מה העדיפה