נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

משכנתא למסורבים – מספרים פתרונות של פסגה

קופת חיסכון

לפי נתונים סטטיסטיים, אחת, או שתיים מתוך כל 10 פניות לקבלת משכנתא מסורבת על ידי הבנק. מכיוון שמשכנתא היא הדרך היחידה עבור רוב תושבי ישראל להגיע לדירה משלהם בשלב כלשהו בחיים, סירוב כזה עלול להתפרש כגזרה קשה.

אבל איך תדעו אם אתם נמצאים בסיכון לקבלת סירוב, מהן הנסיבות הלגיטימיות בהן הבנק יכול לתת תשובה שלילית לבקשת משכנתא ומה אפשר לעשות – אם קיבלתם מהבנק שלכם סירוב?

 

הבנקים עלולים לתת תשובה שלילית למבקשי משכנתא באחד משני מקרים עיקריים:

  1. נכס בעייתי – אם הבעיה היא בנכס, חשוב לבקש מהבנק הסבר מנומק בכתב לסיבת הסירוב, או לבקש מהבנק הגדרה משפטית ברורה לגבי מהות הבעיה. דירות מחולקות, דירות עם רישום לא ברור, דירות עם רישום בעייתי בטאבו, חריגות בניה, מיקום לא כדאי ועוד – כל אלה מהווים סיכון גבוה מדי עבור הבנק והוא יעדיף לא לאשר את ההלוואה. יחד עם זאת, גם במקרים כאלה ניתן לפעמים לשנות את החלטת הבנק, אם מציגים מסמכים, שמשכנעים את הבנק כי הנכס ראוי למימון.
  2. קשיים כלכליים של מבקש ההלוואה – מבקשי משכנתא עם דירוג אשראי נמוך, או התנהלות כלכלית בעייתית, הכנסות גבוליות וכן הלאה, כנראה ייתקלו בקשיים בקבלת משכנתא.  כל רישום קטן על התנהלות כלכלית בעייתית, המועבר ל- BDI, עלול להציב את המועמד למשכנתא בסיכון לקבלת סירוב.

 

מה אפשר בכל זאת לעשות?

פניה לחברה מנוסה של משכנתאות, יכולה לסייע גם בקבלת משכנתא למסורבים.

פסגה משכנתאות למשל, היא חברה המתמחה בהשגת משכנתא ללקוחות מסורבים, או אף מוגבלים, ממקורות שונים, ביניהם גופים לגיטימיים להלוואות חוץ בנקאיות, כמו חברות ביטוח, קרנות שונות ועוד.

פסגה משכנתאות בונה תמהיל על בסיס שקלול כל הנתונים הכלכליים שלכם, מרכיבה לכם מסלולים שונים למשכנתאות עם ריביות מסוגים שונים, על מנת לתת לכם את אפשרות הבחירה האופטימלית.

 

המומחים של חברת פסגה משכנתאות מכירים היטב את המערכת הבנקאית ואת דרכי הפעולה שלה ולכן מתאפשר להם לא פעם, לייצג את הלקוחות שלהם מול הבנק, לאחר שכבר קיבלו סירוב ולהפוך את ההחלטה לטובה.

יחד עם זאת, לקוחות שאין אפשרות, מסיבות כאלה ואחרות, לספק להם משכנתא בנקאית, מקבלים ליווי מלא לתהליך של לקיחת משכנתא חוץ בנקאית, אותה יוכלו בהמשך להסב להלוואה בנקאית, כשמצבם בבנק ישתפר, או כשדירוג האשראי שלהם ישתפר.

 

מה מייחד את פסגה משכנתאות בהשוואה לחברות ייעוץ אחרות?

פסגה משכנתאות מתמחה בסיוע לקבלת משכנתא למסורבי משכנתא, או ללקוחות מוגבלים, למחזור משכנתא ולנכסים מסחריים ועוד.

ניסיון עשיר ורלוונטי, קשרים הדוקים במערכת הבנקאית ומוטיבציה אדירה לעזור לכל מי שמעוניין להפוך לבעלים של נכס נדל"ן גם בתנאים הלא פשוטים שמציבה מדינת ישראל.

אין ספק שפנייה לחברת פסגה משכנתאות מגדילה את הסיכוי שלכם למשכנתא.

הסכם הלוואה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משכנתאות
בית קטן מעץ על דשא
משכנתא בלון – האם זה מתאים לי?

תהליך רכישת דירה מלווה במספר שלבים, כשאחד העיקריים שבהם הוא הלוואת המשכנתא. מלבד הסכומים המעורבים ותקופת ההלוואה הממושכת, חשוב