נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף – משכנתא בנקאית או חוץ בנקאית

שעון וכסף

אתם עומדים לעשות צעד גדול ומשמעותי בחיים כמו קניית דירה? רוצים לעשות זאת בצורה נכונה ולהבטיח שתוכלו לעמוד בכל התשלומים שאתם מתחייבים להם? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד, כי בדיוק במצב הזה הרבה ישראלים אחרים נמצאים. ממי כדאי לקחת משכנתא? ואיזה מסלול יתאים לכם יותר? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

איך מחליטים ממי לקחת משכנתא?

 

ראשית, אם גם אתם לא הצלחתם לחסוך עד היום את כל ההון הדרוש לכם לרכישת דירה, אתם לא לבד, כי זה המצב בארץ: אנשים עובדים שנים, מבקשים עזרה מההורים ובסופו של דבר, בלי משכנתא גדולה הם לא יכולים לקנות דירה. שנית, חשוב לדעת שהיום, כאשר מדברים על משכנתא, לא מדברים רק על האפשרות של פניה אל סניף הבנק שבו מתנהל החשבון שלכם מגיל 16. ההפך הוא הנכון, כי למעשה אתם יכולים לפנות היום גם אל בנקים אחרים וגם אל גופים חוץ בנקאיים. אין תשובה אחת נכונה לשאלה ממי באמת עדיף לכם לקחת את ההלוואה הגדולה הזאת, כי זה תלוי בגורמים שונים. למשל:

  1. האם הבנק מסרב לתת לכם משכנתא בגלל סיבה כזו או אחרת?
  2. האם אתם לחוצים בזמן או לא?
  3. האם יש לכם עבר פיננסי בעייתי?

 

במידה והבנק לא מסכים לתת לכם את ההלוואה הדרושה לכם, אל תוותרו, כנסו לאתר משכנתא טיל וקבלו ייעוץ שיוכל לעזור לכם להגיע אל המשכנתא הדרושה לכם.

 

שימו לב באיזה תנאים אתם לוקחים את ההלוואה

כפי שאתם בוודאי מבינים, לקחת משכנתא זה לא עניין של מה כך. למעשה, מדובר כמעט תמיד על הלוואה שאחר כך תלווה אותנו לאורך שנים רבות, ולכן צריך לתכנן את ההחזר. מצד אחד, זה ברור שלא תרצו להחזיר את המשכנתא על פני עשרות שנים כי כך הריבית תהיה יותר גבוהה, אך מצד שני, האם תרצו להחזיר סכומים מאוד גבוהים בכל חודש, אפילו אם זה יפגע בהתנהלות היומיומית שלכם? התשובה היא כמובן לא. לכן יש טעם לבדוק את הדברים לעומק ולראות איזה החזר יתאים לכם בכל חודש, איזה שינויים צפויים לקרות לכם בחיים בשנים הקרובות וכך לתכנן את המסלול הנכון לכם ביותר. בנוסף, אל תשכחו שעוד הבדל משמעותי בין הבנק ובין גופים חוץ בנקאיים שיוכלו לתת לכם את ההלוואה שעליה אתם חולמים, זו שאלת הריבית. לכן רצוי להתייעץ עם אנשי המקצוע הכי טובים שיש, כי בעזרתם תוכלו להבין כמה באמת זה יעלה לכם. האם תהיה לכם אפשרות להמיר את מסלול המשכנתא בעתיד? באיזה תנאים? ותוך כמה זמן הכול כבר יהיה מאחוריכם? משכנתא זו הלוואה מאוד גדולה שרבים מאתנו נזקקים לה כדי לקנות דירה, כך שחשוב לבחור בדיוק את המסלול הכי נכון למשפחה שלכם.

 

בית וצרור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משכנתאות
בית קטן מעץ על דשא
משכנתא בלון – האם זה מתאים לי?

תהליך רכישת דירה מלווה במספר שלבים, כשאחד העיקריים שבהם הוא הלוואת המשכנתא. מלבד הסכומים המעורבים ותקופת ההלוואה הממושכת, חשוב