נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מסחר בבורסה – טיפים למשקיעים מתחילים

מדרגות

במאמר זה נדון אודות התחום של מסחר בבורסה – טיפים למשקיעים מתחילים. נברר מה אומר המושג של מסחר בבורסה, וניתן לכם טיפים עבור מסחר בבורסה.

לא קשה להתוודע אל מסחר בבורסה, ללמוד ולהפיק את כל הטוב שב מההצעות הרבות שלה. כדי שתוכלו לפתוח חשבון אתם נדרשים למלא בחוברת את הפרטים של חשבון הבנק שלכם ומי נהנה ממנו גם. זהו תהליך קל וידידותי לסביבה, אשר אורך בין שמונה לעשר דקות. את הפרטים אשר תכתבו בחוברת, יעשו שימוש לצורכי פנים, לצורכי משפן ואף לצורכי זיהוי תקבלו אל הבית שלכם העתק. בעת הפתיחה תקבלו את פרטי ההתקשרות הטלפוני עם חדר המסחר בבורסה וגישה למערכת מסחר.

 

טיפים עבור מסחר בבורסה

* למרות שמירב העבודה שלכם הינה בדגש על ניתוח טכני, אל תזלזלו בהשפעה שיש ליסודות הפונדמנטלייפ על תנועת המחיר.

* תרגלו ניהול תיק זהיר, כאשר תתחילו מקטן ואט אט תגדלו.

* כסוחרים בראשית דרכם ישנה טעות נפוצה אותה הנכם עלולים לעשות, בייחוד לאור העובדה שעשיתם כמה עסקאות מוצלחות. הכוונה היא שאתם יודעים מה אתם עושים, אבל האמת היא שאתם ממש לא יודעים.

* השמידו את הטעויות שלכם, תעשו זאת בשיטת השמדת טעות אחרי טעות. בסיכומו של דבר – ייגמרו לכם הטעויות.

* כדי להיכנס לעסקה מוצלחת, לא נדרשת מיומנות מסוימת, על מנת לעשות את זה באופן עקבי ומתמיד.

* לא כדאי לכם להגזים בחשיבותה של מציאת מערכת המסחר הטובה יותר. מה שהכי חשוב זה ניהול הכסף שלכם וקצת פסיכולוגיה.

* אל תנסו להיות מקוריים, עליכם לשמור את שיטות האסטרטגיה שלכם שיותאמו באופן אישי לזמנים שבהם כבר למדתם לסחור בבורסה.

* השתדלו להיות אנשים חיוביים. אין הכוונה שתשאלו את עצמכם למי מכם אשר הינו בעל עודף ביטחון עצמי, אלא פשוטו כמשמעו – תהיו אנשים חיוביים. מסחר בבורסה הינו תחום שבו סיכונים ולחצים הם חלק מהדיל ובאופן מנטלי זה מאוד יעזור לכם באם תהיו אנשים חיוביים.

* אף פעם אל תידונו עסקה על פי התוצאות שלה. עסקה לא מוצלחת יכולה להתברר כעסקה טובה ועסקה מוצלחת עשויה להתברר כעסקה לא טובה.

* לא תמצאו שיטה של מסחר בורסה אשר מצליחה בוודאות כל הזמן. קבלו החלטות לעשוץ עסקה בהתבסס על שיטות מסחר ברורות שהוכיחו את עצמן בתקופה ארוכה, וכן שילוב של מספר מודלים.

מדדים

 

בראשית דרככם אל תיתנו את כל הפוקוס באיך להרוויח הרבה כסף, מכיוון שאתם נמצאים בתהליך שיפור. המטרה שלכם לא אמורה להיות לעשות הרבה כסף, אלא כיצד לעשות עסקאות טובות מאוד.

* מסחר בבורסה הינו שווה ערך לניהול עסק זעיר, רק שאין לכם לקוחות בו, אין לכם מלאי בו, אינכם צריכים לשלם שכירות, אינכם חייבים לפתוח את העסק בשעה מסוימת, אין לכם ספקים, אינכם צריכים לערוך גבייה ואתם לא מנהלים כוח אדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קופה וכסף
מהי קופת הגמל הכי משתלמת

אחת מהדרכים לחיסכון כספי ומשתלם היא קופות גמל. קיימות היום מספר אפשרויות גם באפיק זה. איך יודעים מה העדיפה