נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לקבל את מלוא הפיצויים בתביעת רשלנות?

תביעת רשלנות

תביעת רשלנות רפואית מוגשת על ידי אנשים שנגרם להם נזק משמעותי בעקבות רשלנות מסוימת במהלך הליך רפואי. אנשים שנפגעים כתוצאה מרשלנות רפואית, יכולים להגיש תביעת פיצויים, ולקבל פיצויים משמעותיים שיסייעו להם בשיקום ובהתאוששות. במאמר הבא נסביר כיצד ניתן לקבל את מלוא הפיצויים בתביעת רשלנות כזאת.

 

הבנה מקדימה – רשלנות רפואית

לפני שנבין כיצד ניתן לקבל את מלוא הפיצויים ברשלנות רפואית, חשוב לציין שני דברים. ראשית, אף אחד לא יכול להבטיח לכם את מלוא הפיצויים בתביעה כזאת. ניתן לעשות צעדים מסוימים על מנת להבטיח את מיקסום גובה הפיצויים. עוד על כך ניתן לקרוא באתר https://www.df-law.co.il.

שנית, חשוב להבין מהי רשלנות רפואית. רשלנות זו היא מצב בו נגרם נזק משמעותי למטופל, כתוצאה מפעולה או מחוסר פעולה שנוקט רופא או גורם מטפל אחר. אם אלו ננקטו או לא ננקטו כתוצאה מעבירה על כללים, נורמות או מבלי שהשתמשו באמצעי זהירות, הרי שמדובר על רשלנות.

 

סוגי הפיצויים

הפיצויים שבית המשפט פוסק לטובת התובע עומדים על סכום מסוים, אך מחושבים בצורות שונות. ישנם פיצויים ממוניים, המתייחסים לסכומים כספיים שהפסיד התובע באופן אובייקטיבי (הוצאות על טיפולים, איבוד של משכורות, הוצאות על נסיעות), ומנגד ישנם פיצויים לא ממוניים, שמחושבים על סבל, כאב, עוגמת נפש, ירידה באיכות החיים ובתוחלת החיים, כך שמסובך להעריך אותם כספית.

 

סיוע מעורך דין מיומן

הדבר המומלץ ביותר להעלאת הסיכויים לקבלת מלוא הפיצויים הכספיים, הוא קבלת סיוע מעורך דין רשלנות רפואית מיומן. עורך הדין הזה בקיא בחוקי הרשלנות הרפואית, בקיא במקרי עבר ויודע כיצד למקסם את קבלת הפיצויים, באמצעות פעולות שונות.

 

ריכוז כלל ההוצאות

כדאי לכם לרכז את כל ההוצאות שלכם שנגרמו בעקבות הנזק הרפואי שאירע לכם. אם למשל שילמתם על ציוד רפואי מסוים, אתם יכולים לקבל פיצוי כספי עליו. הצגת הקבלה על אותה הרכישה של הציוד הרפואי בבית המשפט תוביל לכך שאותה הוצאה תהיה כלולה בפיצויים העתידיים שיחושבו לטובתכם.

 

הצבעה על נזקים עתידיים

עורך הדין שלכם צריך להבין מהם הנזקים העתידיים שנגרמו לכם. למשל, אם נפגעתם באיבר המין שלכם כתוצאה מרשלנות רפואית ואתם לא יכולים להביא ילדים לעולם, הרי שמדובר על נזק משמעותי שאי אפשר להעריך באמת מבחינה כספית, אך כן יש לתת לו משקל.

 

גיבוש התביעה

עוד כשמגבשים את התביעה, ניתן להעלות את הסיכויים שלכם לקבלת הפיצויים בצורה המרבית שאפשר. ככל שהתביעה מוצקה ומגובה במסמכים רפואיים שמוכיחים את הרשלנות, כך הסיכויים שלה מראש להצליח הם גבוהים יותר.

 

הצגת הנזק

הנזק במקרים של רשלנות רפואית יכולה להיות רחב. אנשים מסוימים יכולים לספוג נכות לכל החיים, בעוד שאחרים עשויים לצאת עם נזק קל יותר. הצגת הנזק בבית המשפט, ככזה שפוגע בתובע בצורה משמעותית יותר, תוביל לחישוב פיצויים גבוה יותר.

תביעת רשלנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עוד לצוואה
מה ההבדל בין ירושה לצוואה?

כשאדם הולך לעולמו, הרכוש והנכסים שלו מועברים לאדם או לגוף אחר, וזאת בהתאם לחוק ולמסמכים משפטיים שונים שנחתמו מראש.

עורך דין מס הכנסה
כמה עולה עו"ד מיסים ב-2023

כחלק מהחיים האזרחיים שלנו, אנחנו מחויבים לבצע חובות שונות. החובות הללו משתנות בין מדינות ואפילו בין אזרחים שונים. למרות

צבא ראשית
תביעת נקע בקרסול בצבא

זה נכון שישנן פציעות יותר חמורות מאשר נקע בקרסול בצבא, אבל זה לא אומר שאתם סובלים פחות מאנשים אחרים.