נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מחזיקי מפתחות שווים בהזמנה אישית – עכשיו זה אפשרי

מחזיקי מפתחות מקוריים

הבחירה במחזיק מפתחות כמתנה ממותגת כמעט ברור מאליו – כל אחד צריך לשאת איתו צרור מפתחות כלשהו, ומחזיק המפתחות מסייע לאתר אותו, ולהבדיל בין צרור המפתחות שלך לצרור של אחר. זהו פריט שימושי מאוד ולכן נחשף בפני אחרים לא מעט ובמקרים רבים. נוסף על המיתוג מחזיק המפתחות מוסיף גם ערך נוסף לנושא אותו.

 

היסטוריה קצרה של מחזיקי מפתחות

מאז המצאת המנעול והמפתח, מפתחות מורכבים משני חלקים, הלהב שנכנס לתוככי המנעול והידית, בעזרתה ניתן לסובב את המפתח במנעול או לשלוף אותו משם.

ידיות המפתח כללו בדרך כלל חור או עיצובים מחוררים, אותם היו משחילים על שרוכים, עשויים בד או עור, כדי לענוד את המפתח כשרשרת, לשמירה ולביטחון ובמקרים של צרור מפתחות, הייתה מושחלת טבעת ברזל מבעד לידיות המפתחות וכן מתחברת ללולאות בבגדיו של בעל המפתחות. היו מחזיקי המפתחות הראשונים, היום מחזיקי המפתחות מתוחכמים יותר כאשר מחזיקי מפתחות מקוריים הם הסוג המועדף והאהוב ביותר.

 

מחזיקי מפתחות בעיצוב אישי

מחזיקי מפתחות, כאמור, היו תמיד בעלי שני תפקידים: לצרור ביחד מספר מפתחות שימושיים ושמירה עליהם, גם על ידי חיבורם לבגד או לתיק בקלות וגם על ידי הפיכתם של מספר מפתחות קטנים לצרור מאוגד שקל יותר למצוא בעת הצורך וקשה יותר לגנוב.

מחזיקי המפתחות השתנו בגודל, לאורך ההיסטוריה, בהתאמה לשינוי בגודלם של מפתחות וכיום מדובר בדרך כלל בחפץ קטן וקל שיכול להיות גם מעוצב וממותג בהתאמה אישית ובעיצוב ייחודי. מחזיק המפתחות מחובר בדרך כלל למנגנון כלשהו לצרירת מפתחות כמו טבעת מתכת כפולה.

 

לא רק מחזיק מפתחות

מחזיק מפתחות אישי הוא אף פעם לא "רק" מחזיק מפתחות אבל אם בעבר, השיא היה במחזיק מפתחות שעליו חרוטה תפילת הדרך, היום ניתן למצוא מחזיקי מפתחות שמשמשים כשעון, כפנס, לנשיאה של תמונה או מזכרת, לשמירה של תרופות חשובות, כדי לשחרר עגלות ברשתות הקנייה, כפלס ואפילו ככפתור קריאה לעזרה, במקרה הצורך.

כל אלה, כאמור, אפשריים וקיימים אבל גם מחזיקי מפתחות שימושיים ומתקדמים הופכים לפריט אישי באמת, רק על ידי עיצוב אישי – בחירת צורתו של מחזיק מפתחות עשוי ביציקת ברזל או בחירת כל טקסט, תמונה, לוגו או סימן שיודפס דיגיטלית, באופן מדויק ואיכותי.

 

איך תעשו אותו מיוחד?

בגלל השפע של מחזיקי המפתחות, כמעט כל אחד נאלץ לבחור מבין מספר אפשרויות. הבחירה נעשית קלה הרבה יותר כאשר אחת האפשרויות היא מחזיק מפתחות בהתאמה אישית.

אם שמו או תמונתו מופיעים עליו, זה כמובן ישפיע מאוד אבל גם לוגו של מקום עבודה, סיסמה של עמותה שאל ערכיה מתחברים, ציור או צילום שמסמל קהילה חשובה, אישיות מוערכת, עיסוק, תחביב, מקצוע או תחום עניין משמעותי. רבים יעדיפו להחזיק בקרבתם המיידית מחזיקי מפתחות אישיים על פני מחזיקי מפתחות מתוחכמים.

מחזיקי מפתחות מקוריים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ניקוי בי די איי שלילי
כיצד נקבע בידיאיי?

רוב האזרחים בישראל לא מכירים את המושג בי די איי. אומנם בשלב כזה או אחר הוא עשוי להיות רלוונטי

שעון ומטבעות
כמה עולה כספת?

בריקסטון הינה החברה המובילה בארץ במתן שירותי חדרי כספות פרטיים. השירות והאמינות שלנו הם מהגבוהים בארץ ותואמים את הרמה