נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהן העלויות של סגירת חורף בפרגולה

מחשבון

מכירים את הביטוי " אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה"? עם סגירת חורף בפרגולה, ללא ספק תוכלו לעשות זאת.

מהי סגירת חורף בפרגולה ומהן העלויות שלה? זאת ועוד במאמר הבא.

 

מבוא

השקעתם מחשבה רבה וכסף רב בהתקנה ובנייה של פרגולה בגינה או במרפסת. אך הפרגולה משמשת אתכם רק בחודשי הקיץ החמים ואילו בחורף, הפרגולה והגינה נשארים ריקים. באמצעות סגירת חורף לפרגולה, תוכלו להשתמש וליהנות מהפרגולה גם בימים קרים וגשומים.

 

להיות בחוץ להרגיש בפנים

סגירת חורף לפרגולה או צלון למרפסת, מאפשרים להיות בחוץ ולהרגיש בפנים. הודות לסגירה, תוכלו ליהנות מישיבה בחוץ בימים קרים וגשומים, אך להרגיש בפנים, במקום חמים ויבש לגמרי.

 

סוגי סגירת חורף בפרגולה ועלויות

כיום, ישנם סוגים שונים של סגירות חורף לפרגולה, העשויים מחומרים שונים. עלויות סגירת חורף משתנה בהתאם למספר גורמים, לרבות גודל הסגירה, סוג הסגירה, מנגנון הסגירה, וכן החומר ממנו היא עשויה.

 

עוד גורמים המשפיעים על העלות

ישנם עוד מספר גורמים אשר להם השפעה על עלות התקנת הסגירה. לעיתים, כאשר מדובר בביצוע סגירה למרפסת בקומה גבוהה, הדבר עלול להוביל להוצאות נוספות, לרבות תוספת סיכון, או היעדר מעלית והצורך במנוף.

כמו כן, היקף העבודה הדרושה, גם היא פרמטר אשר משפיע על המחיר.

 

סגירת יריעות PVC

סגירת חורף פשוטה, אשר עלותה נמוכה היא סגירת חורף באמצעות יריעות PVC. מדובר ביריעה דקה, אשר ניתן להזמינה אטומה או מעט שקופה באזורים מסוימים. היריעות מגיעות במידות בהתאמה אישית, בהתאם לגודלה של הפרגולה. את סגירת חורף זו תוכלו לבחור האם להתאים קבועה, אשר אותה תוכלו להוריד בחודשי הקיץ, או סגירה אותה תוכלו לפתוח באמצעות רוכסנים, כך שתוכלו לפתוח אותה בימים נעים יותר.

עלות סגירת חורף באמצעות יריעות PVC נעה בין 300 ל – 350 ש"ח, ללא התחשבות בפרמטרים נוספים אשר משפיעים על מחיר ההתקנה.

 

סגירה מתקפלת

עוד אפשרות לסגירת חורף לפרגולה היא סגירה באמצעות מספר יחידות של סוכך מסך. סוכך מסך הוא וילון גלילה, אשר מחובר למסילות מצדיו. הסוכך מגיע במגוון סוגים וצבעים, כך שתוכלו להתאים אותה להעדפותיכם האישיות. את הסוכך, תוכלו לפתוח ולסגור על ידי מנגנון ידני או חשמלי.

עלות סגירת חורף מתקפלת לפרגולה עומדת על כ – 500 ש"ח למ"ר, ללא התחשבות בפרמטרים נוספים אשר משפיעים על מחיר ההתקנה.

 

סגירה חשמלית

סגירת החורף לפרגולה הנחשבת ליוקרתית יותר היא סגירה באמצעות מסכי זיפ. מדובר על סגירה נוחה לתפעול, הנראית אסתטית לעין, ומגיעה בדגמים שונים לפי בחירתכם. סגירה באמצעות מסכי זיפ, היא הגרסה היוקרתית של סוכך המסך עליו דיברנו קודם לכן. מסכי זיפ מקובעים באופן יציב וחזק למסילות, וכוללים מנגנון חשמלי ואיכותי.

עלות סגירת חורף חשמלית לפרגולה גבוהה יותר, ונעה בין 1,000 ל – 1,500 ש"ח למ"ר.

מטבעות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קופה וכסף
מהי קופת הגמל הכי משתלמת

אחת מהדרכים לחיסכון כספי ומשתלם היא קופות גמל. קיימות היום מספר אפשרויות גם באפיק זה. איך יודעים מה העדיפה