נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לפי מה מתמחרים את שכר העבודה בפיירול?

פיירול ראשית

בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות בוחרות להשתמש בשירותי העסקה חיצוניים לעובדים שלהם – ובכך לחסוך לעצמן את כל ההתעסקות בעניין משאבי האנוש והנהלת החשבונות ובחברה, כך שאת מלוא זמנן ומרצן הן יוכלו להקדיש לעשייה שעומדת בליבת העבודה. מה הם אותם שירותי העסקה חיצוניים, וכיצד מחשבים את שכר העבודה בשיטות כאלו?

 

קצת על שיטת הפיירול

בשיטה זו שוכרים את שירותיה של חברה חיצונית, שמתמחה בניהול פתרונות עסקיים, והיא זו שמנהלת עבור החברה ששוכרת את שירותיה את כל התחום של משאבי האנוש והנהלת החשבונות של העובדים. בין היתר, החברה החיצונית היא זו שדואגת למשכורות ולתלושי השכר של העובדים, לשמירה על זכויות העובד שלהם, לניצול ימי מחלה, חופשות ועוד.

באמצעות שיטת הפיירול, כל חברה או עסק יכול להתרכז ולהקדיש את מירב המשאבים שלו אל ליבת העבודה, וכך נחסך הצורך לעסוק בנושאי ה"שוליים" של העבודה. שיטת העסקה זו תוכל להתאים בעיקר לחברות קטנות, שלא מעוניינות להעסיק מחלקה של הנהלת חשבונות או משאבי אנוש, ולכן מוכנות להעניק את הסמכות לגורם חיצוני.

 

פיירול בינלאומי

ישנן חברות רבות בישראל שמבצעות עסקים עם גורמים שונים בחו"ל, ואף מנהלות פרויקטים משותפים עם חברות שנמצאות בחו"ל. דרך שיטת ההעסקה של פיירול, תוכלו להעסיק בחברה שלכם גם עובדים מוכשרים מחו"ל – ללא צורך להתעסק בשכר שלהם ובדיני העבודה הקיימים במדינה שלהם.

אם אתם מעוניינים להעסיק עובדים שנמצאים בחו"ל, תוכלו לשכור שירותי פיירול בינלאומי עם אדקו ישראל. חברת אדקו היא מהחברות המובילות לניהול פתרונות עסקיים, ומעניקה את שירותיה ל- 66 מדינות בכל רחבי העולם. דרך חברת אדקו תוכלו להעסיק עובדים בחו"ל, ולהיות סמוכים ובטוחים שכל נושא רווחתם וזכויותיהם מטופלים היטב, בהתאם לדיני העבודה שחלים על המדינה שלהם.

 

כיצד מתומחר שכר העבודה בשיטת הפיירול?

שכר העבודה דרך שיטת הפיירול מתומחר בהתאם לחוקי המדינה, בדומה למחלקת שכר פנימית בכל חברה אחרת. כאשר מדובר בפיירול בינאלומי, חשוב לשכור חברה חיצונית שמתמחה בתחום, כך שתוכלו להיות בטוחים שבידי החברה יש הבנה מעמיקה בדיני העבודה המקומיים של כל מדינה שבה היא נותנת שירותים.

 

מיקור חוץ

דרך נוספת שעומדת לרשות חברות שמעוניינות להתרכז בליבת העבודה עצמה, היא שיטת העסקה שנקראת מיקור חוץ. זוהי למעשה הגרסה המורחבת של שיטת הפיירול – החברה החיצונית מקבלת את האחריות על כל הליך העבודה, לרבות גיוס העובדים וההשמה שלהם, ניהול הנהלת החשבונות ומשאבי האנוש, וכן בקרה על לוח הזמנים והמשימות במהלך העבודה עצמה.

דרך העסקה זו מתאימה במיוחד לחברות שמעוניינות לבצע פרויקטים חד פעמיים, שדורשים מהן גיוס של עובדים זמניים רק לצורך הפרויקט. בצורה זו, החברה מפנה את משאביה המרכזיים להצלחת הפרויקט, ויכולה לקבל תוצר סופי איכותי בפחות זמן.

פיירול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים