נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה כדאי לעשות ביטוח בריאות פרטי?

אוטו בית ומשפחה

כולנו בטוחים שאנחנו חזקים ובריאים ולמרות שאנחנו רגילים לשמוע את המשפט "העיקר הבריאות", עד שאנחנו מתבגרים לא ממש ברור לנו על מה מדובר. עם זאת, ככל שהשנים חולפות זה נהיה ברור יותר ויותר: לא לעולם חוסן ואין לנו באמת שליטה על כל דבר שיקרה לנו בחיים. לכן, במידה וגם אתם תוהים מה אפשר לעשות בנידון, כדאי שתפנימו שאומנם חדר הכושר יכול לסייע, אך לא תמיד זה העניין. יש גם אנשים שהקפידו כל חייהם על תזונה נכונה, פעילות גופנית וחוסר עישון ובכל זאת בריאותם לא החזיקה מעמד לשנים רבות. יש כאן גם עניין כל גנטיקה ומזל, ולכן נשאלת השאלה מה בכל זאת אפשר לעשות. הגנטיקה הרי לא באמת תלויה בנו ולכן הדבר היחיד שכן נוכל לעשות זה לדאוג שלפחות יהיה לנו ביטוח בריאות כמה שיותר רציני. אמונם זה נכון שביטוח הבריאות לא ישפר את המצב שלנו אם חלילה נעבור תאונה, נהפוך להיות נכים או נחלה במחלה כלשהי, אך הוא יכול לסייע להתמודד עם המצבים הללו.

ביטוחים

היתרונות של ביטוח בריאות פרטי

העניין הוא שלמרות שבישראל לכל אחד מאיתנו יש ביטוח לאומי שאנחנו מחויבים לשלם עליו מעצם העובדה שאנחנו אזרחים במדינה, זה עדיין לא תמיד מספיק. יש מקרים שבהם הביטוח הלאומי אומנם מסייע אך הכסף שנקבל ממנו לא יהיה מספיק ויש מקרים שבהם כדי לעבור בדיקה או טיפול רפואי במסגרת הרפואה הציבורית זה משהו שנצטרך לחכות לו חודשים ארוכים. כמו כן, לצערנו הרב כולנו יודעים שיש גם תרופות שלא באמת נכללות בסל הבריאות ולקנות אותן באופן פרטי זו הוצאה כלכלית מאוד גדולה. מצד שני, המחשבה על כך שיש תרופה למחלה שממנה אתם סובלים אך אין לכם דרך לממן אותה היא מחשבה בלתי נסבלת. כל הסיבות האלה לא משאירות מקום לספק: הדרך הטובה ביותר להבטיח את העתיד שלנו היא לעשות ביטוח בריאות ויפה שעה אחת קודם. ביטוח כזה יוכל לסייע לנו להתמודד עם תשלומים של תרופות מאוד יקרות והרבה פעמים הוא גם ייתן לנו את האופציה לבחור מי יהיה המנתח שלנו. כמו כן, במסגרת ביטוחי בריאות הרבה פעמים נוכל לקצר את זמן ההמתנה לבדיקה חשובה ולכן ברור שלא כדאי לוותר על ביטוחים כאלה.

איפה כדאי לכם להיות מבוטחים?

אומנם זה נכון שהמטרה היא לעשות ביטוח בריאות שלא נשתמש בו ושלא נפעיל אותו לעולם, אך יחד עם זאת, לא כדאי לדחות את הדברים ומומלץ לעשות עוד היום ביטוח כזה. מה שכן, בהחלט כדאי שתבדקו דרך איזו חברה אתם חושבים להיות מבוטחים, כי איזו סיבה יש לכם לקחת סיכונים מיותרים בעניין? עדיף לבדוק בשבע עיניים באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים, מה הניסיון שלה והאם הפוליסה שמציעים לכם באמת מספיק טובה. בשביל לקבל את כל התשובות הללו מומלץ לפנות אל כמה חברות ביטוח במקביל שכן רק כך תוכלו להבין מה ההבדל בין האופציות השונות. קחו בחשבון, כמובן, גם את השאלה כמה עולה הפוליסה שאתם הולכים לשלם עליה כי הרבה פעמים המחירים לא זולים. חשוב לא פחות לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות השירות שמציעות חברות הביטוח השונות, כי הרעיון הוא כמובן לדעת שתקבלו מענה כמה שיותר יעיל ומהיר בעת הצורך. לכן, אם לגבי חברה מסוימת חוות דעת לא מספיק טובות, מדוע שתהיו לקוחות של אותה חברה? ביטוח בריאות זה לא צחוק ולכן שווה לבדוק את השטח ולבחור את חברת הביטוח הכי מוצלחת שיש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים