נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה כספת?

שעון ומטבעות

בריקסטון הינה החברה המובילה בארץ במתן שירותי חדרי כספות פרטיים. השירות והאמינות שלנו הם מהגבוהים בארץ ותואמים את הרמה אליה התרגלתם בחו"ל. חדרי הכספות שלנו ממוקמים בתל אביב ובירושלים ומעניקים לכם תחושה של בטחון מלא כי רכושכם היקר מפז שמור בידיים טובות.

 

השכרת כספת פרטית

לכולנו היו סיפורים משפחתיים כיצד נשמרו אוצרות המשפחה במקומות כה צפויים כמו הבלטה הרופפת ליד השירותים או בקופסת עוגיות במדף גבוה במטבח. הימים העליזים והתמימים האלו חלפו להם וכיום כאשר אנחנו חושבים ברצינות כיצד לשמור על היקר לנו מכל, עלינו לחשוב בריקסטון. חברת בריקסטון הוקמה על ידי דביר אינדיג ואיתי גזית על מנת לאפשר לכם לשכור כספת מאובטחת בתוך חדר כספות פרטי. חדר הכספות נמצא במבנה המוגן בכל ארבעת קירותיו בפלדה עבה, מוגן בשלושה מעגלי אבטחה ושני אמצעי זיהוי מתקדמים כדי לוודא מעל לכל ספק כי אתם אלו שנכנסים לתוך חדר הכספות.

 

שירות ואמינות

חברת בריקסטון לא רק מספקת לכם את חדר הכספות המתקדם ביותר בישראל, הרבה יותר מבנקים מקומיים או אמצעים ביתיים, אלא גם את השירות הטוב ביותר. היקר ביותר לכם יקר גם לנו ולכן אנו מציעים את מעגלי האבטחה הטובים ביותר בארץ תוך סינון קפדני ביותר של עובדים ובדיקתם בפוליגרף לעיתים תכופות. בנוסף, אנחנו מציעים לכם שירות  V.I.P הכולל חנייה וליווי אל מתחם הכספות על ידי נציג של חברתנו כדי לאפשר לכם ביטחון מלא בכניסה וביציאה מן המתחם. תוכלו גם לקיים במתחם הכספות פגישת עסקים הכוללת סידורי ביטחון מלאים בחדר ישיבות הכולל אינטרנט, קו טלפון ומכונת קפה בתיאום מראש איתנו.

 

מחירי שכירת כספות

על מנת שתוכלו לשמור על היקר לכם מכל בתחושה שדואגים לכם, בנינו מודל עסקי במיוחד בשבילכם. ככל שאתם משכירים יותר – אתם משלמים פחות. ברשותנו שלוש סוגי כספות, סוג A, סוג B  וסוג C הנבדלים זה מזה בגודלם, בעומקם וברוחבם על מנת להתאים אותן לצורככם בדרך הטובה ביותר. ניתן להשכיר יותר מכספת אחת אם תרצו, ואם יש בכך צורך, תוכלו לשכור כספת לכל החיים הנפתחת רק עבור היורשים. חשוב לנו שתדעו כי בריקסטון אינה מחייבת את הלקוח לכל התחייבות. אם מסיבה כלשהי החלטתם לבטל את תקופת ההשכרה, תוכלו לקבל החזר כספי עבור התקופה שלא נוצלה.

 

משך השכרת כספת

בחברת בריקסטון תוכלו להשכיר כספת על בסיס יומי, לשלושה חודשים, לשנה, לשלוש שנים או לכל החיים. לפרטים מלאים הכנסו לאתר שלנו.

 

לסיכום

חברת בריקסטון הוקמה על מנת לספק לכם בטחון מלא כי היקר לכם מכל שמור בידיים טובות. באמצעות חדרי כספות פרטיות שמורים בארבע קירות פלדה, שלושה מעגלי אבטחה ואמצעי זיהוי מתקדמים נדאג כי גם הרכוש שלכם מוגן מכל רע.

חדר כספות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ניקוי בי די איי שלילי
כיצד נקבע בידיאיי?

רוב האזרחים בישראל לא מכירים את המושג בי די איי. אומנם בשלב כזה או אחר הוא עשוי להיות רלוונטי