נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל היתרונות של ייעוץ משכנתאות

חיסכון

לקחת משכנתא זה לא סיפור פשוט כי עבור רוב האנשים זו למעשה ההלוואה הכי גדולה שהם יתחייבו עליה בחיים. לכן ברור מדוע לא רק שננסה למצוא את הנוסחה הכי טובה שיש כדי לקחת הלוואה שנוכל לעמוד בה, אלא טבעי שגם נרצה לחסוך כמה שאפשר על ריביות. יתרה מכך, יש חשיבות אדירה לכך שהמשכנתא תהיה נוחה ולא תפגע, חלילה, בחיי היומיום שלנו וביכולת לממן את ההוצאות השוטפות. אם כל זה לא מספיק, יש כל כך הרבה מסלולים אפשריים של משכנתאות וריביות שונות, עד כי ברור מדוע אדם ממוצע שלא מגיע עם רקע בתחום הזה עלול ללכת לאיבוד. זה נשמע לכם מוכר? הבנתם שאתם חייבים משכנתא מהבנק כדי להצליח לממן את הדירה שעליה אתם חולמים אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל? אם כך, כדאי שתחשבו על שירותי ייעוץ משכנתאות. למעשה, אם תדברו עם אנשים שכבר קיבלו ייעוץ כזה אתם תראו שהם ימליצו לכם על כך בחום כי ייעוץ כזה מסייע מאוד לכל אורך הדרך.

דולרים

מה כולל השירות?

בבואכם לבחור חברה של ייעוץ משכנתאות, כמובן שעליכם גם לבדוק מה כולל השירות. יש חברות שרק מייעצות ללקוח לגבי המשכנתא הכי טובה שתוכל להתאים לו ביחס לסיטואציה הנוכחית שלו. מצד שני, חברות ייעוץ רציניות יותר מבינות שמשכנתא לא לוקחים אלא מתכננים. זו הלוואה לטווח מאוד ארוך ולכן יש לנסות לצפות את השינויים שסביר שיקרו בחייו של זוג שלוקח משכנתא. לדוגמא, מצד אחד כושר ההחזר צפוי לגדול עם השנים כי לרוב ההכנסות שלנו עולות אך מצד שני, לרוב המשפחה מתרחבת מה שמוריד בצורה משמעותית את ההחזר החודשי שנוכל לעמוד בו. חברת ייעוץ משכנתאות תדע לקחת בחשבון את כל הנתונים הללו ובהתאם להם להציע לכם משכנתא טובה. בנוסף, יש חברות של ייעוץ משכנתאות שיכולות גם ללוות את הלקוחות שלהן לפגישה בבנק, מה שאומר שאת המיקוח מול הבנק על תנאי ההלוואה לא יעשה הלקוח לבדו. יש לכך משמעות אדירה ולכן, אם גם אתם רוצים להיות בטוחים שלקחת משכנתא מוצלחת, עדיף לעשות זאת בעזרת המומחים.

כמה הגיוני שתשלמו על שירות כזה?

זו לא שאלה קלה, כי כמובן שאם אתם פונים אל מומחים לענייני ייעוץ משכנתאות, יהיה עליכם לשלם להם לא מעט. עם זאת, האם זה אומר שחובה להסכים לשלם כל סכום? התשובה היא לא. מה שזה אומר, בסך הכול, זה שרגע לפני שאתם בוחרים לכם חברה מקצועית לייעוץ משכנתאות, כדאי יהיה לדבר עם נציגה גם על העלויות. חברת ייעוץ משכנתאות מובילה כמו חברת "שקוף" היא כתובת טובה מכל הבחינות, אז למה שלא תתקשרו אליה עוד היום? כאן תוכלו לקבל ייעוץ רציני ומקצועי במחירים סבירים ביותר, אז למה לדחות את העניין?

למידע נוסף בנושא: https://www.shakoof.org.il

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משכנתאות
בית קטן מעץ על דשא
משכנתא בלון – האם זה מתאים לי?

תהליך רכישת דירה מלווה במספר שלבים, כשאחד העיקריים שבהם הוא הלוואת המשכנתא. מלבד הסכומים המעורבים ותקופת ההלוואה הממושכת, חשוב