נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לקבל ויזה לאוסטרליה ובאיזה עלויות זה כרוך?

כרטיס מגנטי

אוסטרליה אמנם נחשבת ליבשת הקטנה מבין היבשות, אך היא המדינה השישית בגודלה בעולם.

אוסטרליה מציעה מגוון יעדים תיירותיים פופולאריים, הכוללים נופים עוצרי נשימה, אתרים מרהיבים ותרבות עשירה ומהנה, באופן המושך אליה תיירים רבים.

אז אם עשינו לכם חשק לבקר במדינה מופלאה זו, כדאי שתכירו את העלויות והדרכים לקבלת ויזה

 

טיול לאוסטרליה

מידי קיץ הישראלים שוברים שיאים בטיסות מנתב"ג, שיאים המבטאים את האהבה הגדולה שלנו לטיולים וחוויות חוצות עולם. כשאנחנו מדברים על טיולים ואטרקציות תיירותיות, קשה להתעלם מאחד מיעדי התיירות הנפוצים והפופולאריים ביותר אצל הישראלים בפרט ובעולם בכלל – אוסטרליה.

אוסטרליה נחשבת מצד אחד ליבשת הקטנה ביותר ומצד שני היא מהווה את המדינה השישית ביותר בגודלה בעולם, כך שיש לה מגוון אפשרויות ואטרקציות תיירותיות להציע לכל תייר ומטייל. בין האטרקציות התיירותיות הפופולאריות ביותר, נכללים יערות הגשם הקדומים, שונית המחסום הגדולה, רצועות חוף בעלות חופים כחולים וצלולים ופארקים מרהיבים המאפשרים לטייל וליהנות מכל הטבע הזה במקום אחד.

 

ויזה לאוסטרליה – כאן מתחיל הטיול החלומי

ביקור באוסטרליה, בין אם למטרות טיול, עבודה, או ביקור קצר מועד, מחייב בהוצאת ויזה לאוסטרליה – אשרת כניסה, עוד בטרם הגעתם למדינה. כדי להנפיק את הוויזה המבוקשת, עליכם יהיה למלא טופס בקשה, באופן פיזי או מקוון (כפי שתוכלו לראות באתר https://evisa.co.il/cuba ) ולהצטייד במספר מסמכים סטנדרטיים – אישור דרכון בתוקף לחצי שנה לפחות, עם צילום תמונה ברור וצבעוני.

מלבד דרישות כלליות אלה, הוצאת ויזה לאוסטרליה כרוכה גם בגילו של מבקש הוויזה, כאשר למבקשים מתחת לגיל 18 יידרש לצרף אישור הורים לנסיעה וצילום הדרכון שלהם, כמו גם טופס בקשה חתום ע"י ההורים. לנוסע מעל גיל 18 ועד גיל 40, נדרש לצרף  תדפיסים בנקאיים שונים חתומים ע"י הבנק / רואה חשבון בהתאם לכל טופס (תדפיסי עו"ש, תלושי משכורת, הצהרה על רווח נקי במידה ואתם עצמאיים ועוד). נוסע מעל גיל 75 יידרש לצרף תעודת ביטוח רפואי בתוקף לכל זמן ביקורו באוסטרליה.

 

כיצד ניתן לקבל ויזה לאוסטרליה?

בכדי לקבל ויזה לאוסטרליה, ניתן לפעול במספר דרכים:

  • לגשת פיזית לשגרירות האוסטרלית ולהגיש את הבקשה והמסמכים הרלוונטיים באופן פיזי.
  • להגיש בקשה דיגיטלית מקוונת באמצעות חברות שונות המתמחות בתהליך הוצאת ויזה לאוסטרליה.
  • דרך סוכן נסיעות בעל הרשאה מתאימה להנפיק ויזה לאוסטרליה.

 

מה העלות של הוצאת ויזה לאוסטרליה?

לשאלת העלות של הוצאת ויזה לאוסטרליה אין תשובה כללית וחד משמעית, היות ומדובר בנגזרת של מספר פרמטרים שונים – סוג הוויזה (תיירות, עסקים, שהייה קצרת טווח וכו') ובאופן בו בחרתם להגיש את הבקשה להוצאת הוויזה (דיגיטלי, דרך סוכן או פיזית בשגרירות).

באופן כללי, עלויות הוצאת הוויזה יכולות לנוע בין סכומים של כמה מאות שקלים ועד לסכום של כ – 1,000 ₪.

 

אשת מכירות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קופה וכסף
מהי קופת הגמל הכי משתלמת

אחת מהדרכים לחיסכון כספי ומשתלם היא קופות גמל. קיימות היום מספר אפשרויות גם באפיק זה. איך יודעים מה העדיפה