נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם דרך הר הכסף תוכלו למצוא חסכונות אבודים?

כסף ווירטואלי

למרות שכולנו עובדים מאוד קשה כדי להרוויח את המשכורת החודשית שלנו, לא תמיד ברור לנו איפה נמצאים כל הכספים שלנו. רבים מאיתנו פותחים חסכונות פנסיה שונים לאורך השנים מתוך מחשבה על העתיד ומתוך כוונה לדאוג לכך שלא יחסר לנו דבר, אך בסוף נוצר לא פעם בלבול: איפה הכסף שלנו? זה נכון שלכולנו יש לפחות חשבון בנק אחד פעיל שבו יש לנו חסכונות וכספים, אך לרבים מאיתנו יש עוד חסכונות ועוד מקומות שבהם הפקדנו כספים לאורך השנים. זו יכולה להיות גם קרן שאליה הופקדו כספים על ידי מקום העבודה הקודם שלנו שבכלל לא ידענו על קיומה. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם חושבים שאולי יש כספים אבודים שמחכים לכם, כדאי שתדעו: הר הכסף זו הדרך הכי טובה שיש להגיע לכל אותם כספים. היוזמה המבורכת הזאת למעשה עוזרת לאזרחים במדינה לאתר כספים אבודים ולהעביר אותם בחזרה אל בעליהם, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

 

מאתרים כספים של נפטרים

לא אחת קורה שההורים עושים חסכונות, בין אם מדובר על חסכונות פנסיה ובין אם מדובר על חסכונות אחרים. הם מפרישים לשם לא מעט כספים בחודש, הולכים לעולם וכך קורה שלמעשה איש לא יודע בכלל על אותם כספים שמחכים כאבן שאין לה הופכין. לכן ניתן לראות שבשנים האחרונות אזרחים פונים אל הר הכסף, בין היתר, במטרה לעשות דרכו בירורים לגבי חסכונות אבודים של נפטרים. שווה גם לכם לבדוק זאת, כי אם ההורים שלכם עשו חיסכון כזה ומחכים לכם עשרות אלפי שקלים, מה פתאום שתוותרו על כך? אותם כספים אומנם לא תמיד ישנו לנו את החיים ולא אחת קורה שמדובר בסך הכול על כמה אלפי שקלים ולא על סכומים גדולים יותר, אך זה עדיין כסף. לכן שווה לבדוק את העניין. בנוסף, אתם חייבים להבין שאותם גופים שאצלם נמצאים הכספים של ההורים שנפטרו לא יתחילו לחפש בעצמם את היורשים. לכן על היורשים לעשות את החיפוש בכוחות עצמם ולאתר, באתר הר הכסף, את הכספים הללו.

סק כסף שחור

מהירות ויעילות המערכת

אם חשבתם לרגע שהר הכסף זו מערכת איטית שאתם צריכים לפנות אליה עם לא מעט עותקים של מסמכים, להגיש בקשה ולחכות חודשים ארוכים עד שתקבלו תשובות, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. למעשה הר הכסף זו מערכת ממוחשבת ויעילה ביותר שדורשת מכם לדעת פרטים בסיסיים לחלוטין. לרוב יבקשו מכם את שם המשפחה ואת השם הפרטי ובהתאם לכך ניתן יהיה לערוך עבורכם חיפוש ממוחשב של כספים אבודים. כמובן שאם אתם עושים את החיפוש על שם של אדם שנפטר, הרי שיהיה עליכם להוכיח שאתם היורשים שלו ושלמעשה יש לכם זכות לקבל את הכספים הללו. קחו בחשבון שאומנם לא פעם התשובה של הר הכסף היא שאין כספים אבודים שמחכים לנו, אך מצד שני, אם התשובה חיובית, זו יכולה להיות הפתעה טובה. זה לא משנה מה תבחרו לעשות בכסף הזה כי מה שבטוח זה שכדאי לפעול כבר עכשיו כדי שאותם כספים יעברו כמה שיותר מהר לחשבון שלכם.

מעוניינים להמשיך לקרוא על | הר הכסף סכום שעושה הבדל גדול לחצו כאן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קופה וכסף
מהי קופת הגמל הכי משתלמת

אחת מהדרכים לחיסכון כספי ומשתלם היא קופות גמל. קיימות היום מספר אפשרויות גם באפיק זה. איך יודעים מה העדיפה