נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המערכת שעוזרת לך לאתר את הכסף שלך

אוסף של מטבעות נשפך מצנצנת

שנים ארוכות של עבודה במקומות עבודה שונים, הפקדות אבודות לחיסכון פנסיוני, חסכונות שנפתחו לכם על ידי סבא וסבתא לפני עשרות שנים ואפילו חשבונות בנק ישנים שכבר אינם פעילים – אבל יש בהם עדיין כסף והוא שלכם? כך תאתרו אותו בלחיצת כפתור.

 

הר הכסף

הר הכסף הוא מנוע חיפוש המופעל על ידי משרד האוצר. מטרתו של מנוע חיפוש זה הוא לעזור לכם לאתר כספים אבודים שיש לכם הפיקדונות, או קרנות פנסיה.

לעיתים קרובות מדובר על סכומים גדולים של אלפי קלים, עשרות ואף מאות אלפי שקלים, אשר מגיעים לכם מכוח החוק – אלה כספים שלכם!

הר הכסף מאפשר לכם לבצע בלחיצת כפתור חיפוש בין כל הגופים הרלוונטיים במדינת ישראל, אשר אלמלא הר הכסף, הייתם צריכים לבדוק בכולם אחד אחד, באמצעות הטלפון והפקס.

 

הר הכסף 2

הר הכסף 2 הוא מנוע חיפוש נוסף, שתפקידו העיקרי הוא אבטחת מידע, כלומר למנוע מהאקרים לחדור למערכת. יחד עם זאת, הוא גם מציג מידע שלא נמצא בהר הכסף, כמו חשבונות רדומים בבנק.

 

הר הביטוח

הר הביטוח גם הוא מנוע חיפוש של משרד האוצר, אלא שהוא מתמקד בביטוחים. חברות הביטוח עוסקות גם בהשקעות וחסכונות, בדמות חסכונות פנסיוניים למשל, אבל הבעיה העיקרית היא לאו דווקא חסכונות אבודים בחברות הביטוח ,כי אם בעיקר נושא של כפל ביטוחים.

כפל ביטוחים הוא מגיפה בישראל ורק מידע מקיף, מכל חברות הביטוח במקביל יכול לתקן את המעוות ולאפשר לכם לעשות סדר אמיתי, כדי להפסיק לשלם כפול.

 

האותיות הקטנות של מנועי החיפוש

חשוב לציין כי מנועי החיפוש הללו, יעילים ככל שיהיו, לא מציגים את התמונה המלאה, מחייבים אתכם לפנות לגופים המחזיקים את הכספים שלכם כדי לממש את המגיע לכם וכי יש לבצע חיפושים חוזרים, עד שתקבלו את כל המידע המצוי בכל אחד ממנועי החיפוש הנ"ל.

בנוסף, חשוב לדעת גם כי מנועי החיפוש הללו, בתנאים מסוימים, מאפשרים לכם לחפש גם אחר כספים אבודים של קרובי משפחה שנפטרו.

 

לסיכום

למרות כל האמור מעלה, רבים מוצאים כי חיפוש במנועי החיפוש הללו מניב מידע מקצועי ומורכב, אשר אינו מתאים לטיפול על ידי מי שאינם בעלי מקצוע.

משום כך, רבים מעדיפים לפנות לחברה מתמחה, אשר תבצע עבורם את הבדיקה באופן מקצועי, כדי לקבל את המידע המלא.

חברות כאלה יכולות לקבל גם מידע שלכם אין גישה אליו. הן מעסיקות בעלי מקצוע שמבינים את המשמעות של המידע הזה באופן מלא ויודעים כיצד להשתמש בו כדי להקטין את התשלומים שלכם וליצור עבורכם הכנסה נוספת – בזכות הכסף ששייך לכם ומחכה שתגיעו לקחת אותו.

רוצים למצוא את הכסף האבוד שלכם? לחצו עכשיו: https://erenfeld-ins.co.il

 

ערמה של שטרות שוכבים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קופה וכסף
מהי קופת הגמל הכי משתלמת

אחת מהדרכים לחיסכון כספי ומשתלם היא קופות גמל. קיימות היום מספר אפשרויות גם באפיק זה. איך יודעים מה העדיפה