נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החזר מס שבח – מימוש זכויות

החזר מס שבח לנדלן

מס שבח הינו המס המשולם לרשות המיסים בגין ביצוע עסקת מכירה בתחום הנדל"ן. רבים אינם מודעים לכך שהם יכולים לקבל החזר מס שבח.

 

מס השבח – אחד המיסים המורכבים ביותר להבנה

מס השבח מחושב ע"פ שיעורי מס משתנים ועל פי חלוקה לשני פרקי זמן שונים – לפני רפורמה שנערכה במס ואחריה כאשר ע"פ חוק מיסוי מקרקעין, ניתנת אפשרות לקבל החזר מס שבח בפרק זמן של ארבע שנים לכל היותר, וזאת גם רטרואקטיבית על מס שכבר שולם, כל עוד לא חלפה תקופת ההתיישנות. מס שבח חל על רוכש זכות במקרקעין וגובה המס נקבע ע"פ שווי הנכס. ככל ששווי הנכס גבוהה יותר, כך גם גובה המס. בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה הולכת וגוברת בשוק הנדל"ן אשר המחירים מרקיעי שחקים, דבר שגורם לכך שהמיסים הנגבים כתוצאה ממס שבח הם גבוהים ביותר ומבריחים רבים מהתעסקות בתחום. עם זאת, קיימים מקרים בהם יינתן פטור ממס במידה ומדובר במכירה של דירת מגורים יחידה, ועל כן יינתן פטור על גובה מסוים, המתעדכן לפי שנה בהתאם להצמדה למדד לצרכן. בהקשר זה חשוב לציין כי בתוך 30 ימים מיום המכירה, יש להצהיר בפני רשויות המס על ביצוע העסקה. במידה והדבר לא נעשה, עלולים להתרחש נזקים גדולים לרוכש, הן בקנסות או בריביות.

 

 אפשרות לקבלת החזר מס שבח – מימוש זכויות

במסגרת ההליך מגישים בקשה להחזר מס שבח לרשויות מיסוי מקרקעין, אך מדובר בתהליך מורכב ביותר הדורש ליווי מקצועי של בעל מקצוע המבין בתחום, זאת מאחר ותחום המיסים הוא תחום מורכב ביותר הדורש ידע מקצועי מתאים. התנאי העיקר לפיו מגיע החזר מס שבח הוא האם גובה המס ששולם בפועל עולה על גובה השומה, כלומר – תשלום המס היה גדול יותר ממה שהיה צריך לשלם ביום העסקה. קבלת החזר מס שבח יכולה להתקיים במקרים כמו ביטול עסקה, בין אם מדובר ברכישת זכות במקרקעין או ברכישה של דירה, כמו גם עבור בעלות על שתי דירות לתקופה מסוימת. בנוסף, העברת דירה בין בני זוג שגרים ביחד מאפשרת פטור וכן קבלת נכס מקרקעין בירושה או מאדם שנפטר, ניתן לקבל את החזר מס שבח. באמצעות אתר הגנה פיננסית אשר מופעל על ידי מיטב המומחים והידע בתחום החזרי המס לשכירים בישראל ניתן לקבל מידע אודות מיצוי הזכויות המגיעות לכם, והאם גם אתם עומדים בקריטריונים להחזר מס שבח או להחזר מיסים אחרים. באמצעות המומחים של האתר תוכלו להיעזר בשאלון אינטראקטיבי, וזאת על מנת לדעת באופן המהיר והיעיל ביותר האם אכן אתם עומדים בקריטריונים של החזר מס בגין מס שבח. בנוסף,  תוכלו לקבל ביותר ליווי וסיוע צמודים, זאת בזמינות מלאה ובהליך מהיר, מקצועי ופשוט אשר יממש את זכותכם לקבלת החזר מס שבח.

בחסות: https://taxes-refund.co.il

 

החזר מס שבח לדירה

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מיסים
מס בארהב
מהו מס פדרלי בארה"ב?

מיסוי פדרלי בארצות הברית הוא שיטה מורכבת המשפיעה על כל אדם ועסק במדינה. הבנת אופן פעולת המס הפדרלי, מטרתו

החזר מס
בדיקת זכאות להחזר מס

לא רבים מודעים לכך שהם משלמים מס יותר ממה שהם אמורים לשלם בפועל וכן לעובדה שהם יכולים לדרוש החזרים

החזרי מס לעצמאיים
החזרי מס לעצמאיים

החזרי מס הם דבר שרובנו ככולנו שמענו עליו, בין אם מחברים ומבני משפחה, בין אם מהפרסומות בטלויזיה, ובין אם

שטרות באוויר
פטורים מתשלום מס

כשם שכל אזרח ואזרחית במדינה מתוקנת צריכים לעמוד בחובות, ככה גם אותם אזרחים נהנים מזכויות שונות. בין הזכויות והחובות,

קופת חיסכון
החזר מס לנכה או עיוור

אדם בעל עיוורון או נכות נאלץ להתמודד עם מציאות מורכבת, אשר מעמידה בפניו אתגרים רבים. הלקות משפיעה באופן ישיר