נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הוצאות מוכרות במס לאירוע חברה

מיסים ראשית

כמעט לא משנה מה אתם מוכרים או משווקים, יש לכם גם הוצאות מוכרות במס. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באירועי חברה מסוגים כאלו ואחרים, כולל גם ימי גיבוש וכיף לעובדים. בואו נדבר בקצרצרה על אירועי חברה, הוצאות מוכרות במס ומה שבין לבין האטרקציות השונות.

כמו בכל אירוע, גם באירועי חברה ישנן אטרקציות, מכונות מזון לאירועים, צלמי אירועים ועוד שלל הוצאות מבורכות. אין מה לעשות, הוצאות זה חלק מהחיים, במיוחד אם אתם מנהלים חברה או ארגון כלשהם. כל עוד אתם מנהלים, ברוך ה', את מפעל חייכם, יהיו לכם הוצאות וגם צריך להגיד על זה תודה. ובמקביל להוקרת תודה על כך, צריך גם לבדוק כיצד אתם מזוכים במס הכנסה ועל מה. האם על הוצאות כמו השכרת אוהלים לאירועים יש התקזזות במס הכנסה?

 

 

האם השכרת אוהלים לאירועים זוהי הוצאה מוכרת במס?

כמו על השכרת ציוד לאירועים של הגברה וסאונד, גם על השכרת אוהלים לאירועים יש התקזזות אל מול מס הכנסה בסוף שנת המס. בין אם אתם מנהלים עסק כזה או אחר, ייתכן שבקרוב אתם עומדים לערוך אירוע חברה, מה שיצריך ממכם את ההשכרה של ציוד מסוגים שונים.

אתם תצטרכו לשכור ציוד הגברה, סאונד, תאורה, אטרקציות לאירועים ועוד. למעשה, על כל המצוין כאן למעלה בדרך כלל תהיה התקזזות מול מס הכנסה. ישנן הוצאות מוכרות במס מסוגים רבים, במיוחד אם אתם מנהלים חברה או ארגון מסוג כזה או אחר.

 

 

מי רשאי להגיש חשבוניות כנגד התקזזות אל מול מס הכנסה?

החל מעצמאים קטנים ועוסקים פטורים, עד לעוסקים מורשים וחברות, מס הכנסה מכיר בהוצאות כאלו ואחרות אשר מקלות משמעותית על עצמאים מבחינה כלכלית. למעשה, עצמאים ובעלי עסקים נוטים לשמור כל קבלה וקבלה וכל חשבונית שהם מקבלים, ובסוף החודש הם בדרך כלל "מעמיסים" על רואה החשבון מאות קבלות וחשבוניות מס.

עוד כדאי לדעת, גם על אטרקציות לאירועים יש הוצאות מוכרות במס. אם אתם צריכים למשל לשכור מכונת מזון לאירועים (כמו מכונת פופקורן ומכונת מפלי שוקולד, או מכונת סוכר), יהיה כדאי מן הסתם לשמור את החשבונית. אגב, זה רלוונטי גם אם אתם מזמינים איזשהו איש במה שיופיע באירוע.

 

 

אילו אמני במה ניתן להזמין לאירוע ולהתקזז על כך במס הכנסה?

למשל, אם אתם מזמינים אמן חושים לאירוע חברה או ליום גיבוש של עובדים, אתם צריכים לשמור את החשבונית שהוא נותן לכם, זוהי הוצאה מוכרת גם כן. בכל מקרה, אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת אטרקציות לאירועי חברה וציוד לאירועים, חברת מאסטר סייל עומדת לרשותכם.

אתם יכולים להסתייע בחברת מאסטר סייל, שהיא בעלת מוניטין של שנים ארוכות בתחום הציוד לאירועים. אם אינכם בטוחים בסוג האטרקציות שיכולות להתאים לכם, צוות המומחים של החברה זמין לפנייתכם. בהצלחה!

מיסים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קופה וכסף
מהי קופת הגמל הכי משתלמת

אחת מהדרכים לחיסכון כספי ומשתלם היא קופות גמל. קיימות היום מספר אפשרויות גם באפיק זה. איך יודעים מה העדיפה