נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם חתונה היא הוצאה מוכרת לעסק? כל המידע הפיננסי כאן

דולרים

אם אתם עומדים להתחתן, אז קודם כל ולפני שמדברים על עניינים פיננסיים, אנחנו רוצים להגיד לכם המון מזל טוב!

כיף גדול. שנית, האם חתונה היא הוצאה מוכרת לעסק?

זו שאלה מעניינת, שהתשובה עליה היא די ברורה.

יחד עם זאת, יש על מה לפרט. בואו נסביר.

מאחר שאנחנו לא רוצים למשוך אתכם יותר מדי עם תשובה שהיא כל כך ברורה מאיליה, אנחנו ניתן אותה כבר עכשיו: חתונה היא לעולם לא הוצאה מוכרת לעסק. יחד עם זאת, במהלך התהליך של ההכנות לחתונה, יהיו כל מיני הוצאות שאכן תוכלו להגיש ולהזדכות עליהן. את מגיעה לסלון הכלות באוטובוס? אולי במונית פרטית?

 

נוסעים בתחבורה ציבורית או בפרטית? שמרו חשבוניות!

מגיעה לטעימות קייטרינג עם בן זוגך, אבל אתם נפגשים שם כי הוא צריך להגיע ממקום אחר? קורה. יכול להיות שתצטרכי לתפוס אוטובוס או מונית פרטית. בין אם כך או כך, את מוזמנת לשמור את חשבוניות המס על הנסיעות ולהזדכות עליהן. יחד עם זאת, במקרים מסוימים גם על מזון ניתן להזדכות, ככה שאם את אוכלת בחוץ, כדאי יהיה גם את החשבוניות האלו לשמור.

בין אם אתם מחפשים אחר אטרקציות לאירועים במרכז או בדרום, בזמן שאתם מטיילים בחיפושים שלכם, שמרו חשבוניות על דלק. כשאנשים מחפשים אחר אטרקציות לאירועים, הם בדרך כלל עוברים מאולם אירועים לאולם אירועים, ומאטרקציה לאטרקציה. כל זאת, בניסיון למצוא את האטרקציות המומלצות ביותר לאירוע שלהם. מאחר שזה כך, בזמן החיפושים נשרף לא מעט דלק על נסיעות לשם ולפה. שמרו על החשבוניות האלו, זה כסף לכל דבר, כשאתם מגישים דו"ח מס הכנסה בסוף שנה.

 

חתונה כהוצאה מוכרת לעסק: יש חיה כזו?

באופן כללי, לא קיים שום עסק בישראל שיכול להגיש איזושהי חשבונית מס דמיונית על קיום חתונה, ולהזדכות על כך אל מול רשויות המס. זה ברור. יחד עם זאת, אם אתם שוכרים רכב יוקרתי לפני האירוע, אתם מוזמנים לשמור את חשבונית המס על כך.

במקרים מסוימים, אנשים שוכרים רכבים יוקרתיים לאירועים לא רק ביום האירוע, אלא במהלך השבוע שלפני האירוע. זה יכול להסתכם בסכומים של 2,000 ₪ ומעלה במקרים מסוימים (תלוי בסוג הרכב השכור). בכל מקרה, שמרו על החשבוניות האלו ותוכלו להזדכות עליהן אל מול רשויות המס.

 

הוצאות מוכרות בדרך לחופה

אז כמו שאנחנו רואים, במהלך התכנונים לחתונה שלכם, ישנן לא מעט הוצאות כספיות שאתם יכולים להזדכות עליהן אל מול מס הכנסה. החתונה עצמה אמנם היא לעולם לא הוצאה מוכרת, אבל אין ספק שבמהלך הדרך ועד שתגיעו לחופה, תוכלו לשמור חשבוניות מס מסוגים שונים ומגוונים ועל הוצאות שונות ומגוונות.

צריכים ייעוץ נוסף? מומלץ לקבל את העזרה של רואה חשבון, אולי גם מנהלת חשבונות בכירה. תוכלו לקבל את כל המידע אצל אנשי מקצוע אלו. והכי חשוב, מזל טוב!

 

כניסה לחופה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קופה וכסף
מהי קופת הגמל הכי משתלמת

אחת מהדרכים לחיסכון כספי ומשתלם היא קופות גמל. קיימות היום מספר אפשרויות גם באפיק זה. איך יודעים מה העדיפה