נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם חובה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל

מבוטחים

אתם מתכוונים לנסוע ממש בקרוב לחו"ל ותוהים האם עליכם לעשות ביטוח? מבולבלים ולא לגמרי בטוחים מה אומר החוק בנושא הזה? אם כך, כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם ותקבלו את כל התשובות.

 

הכול על ביטוח נסיעות

כאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחופשות חשוב להבין שאין חובה לעשות ביטוח. כלומר, מדינות שתיכנסו אליהן בתור תיירים לשבוע-שבועיים לא יבקשו לראות האם יש לכם פוליסת ביטוח או לא. מצד שני, אם אתם רוצים להוציא ויזה לקמבודיה או לעבור לגור באיטליה, בהחלט ייתכן שיבקשו מכם להוכיח שיש לכם גם ביטוח רפואי. עם זאת, ולמרות שבתור תיירים אתם לא חייבים לעשות ביטוח נסיעות, חשוב מאוד לא לוותר על העניין הזה. ביטוח נסיעות לחו"ל זה לא עניין של חובה אלא עניין של משמעות משמעותי ביותר שאתם זקוקים לו. אומנם המטרה היא כמובן לא להפעיל את הביטוח ולא להגיע למצב שאתם צריכים אותו, אך מצד שני, לא כדאי להגיע למצב שבו אין לכם ביטוח.

מטיילים

 

האם זה עולה הרבה?

כמעט כל אדם שחושב לנסוע לחו"ל ורוצה לעשות ביטוח ירצה גם לדעת על איזה סכומים מדובר. לפני הכול, כמובן שלכל חברת ביטוח יש את התעריפים שלה ולכן זה טבעי שאם תפנו אל כמה חברות ביטוח שונות, תקבלו מספר הצעות מחיר מקבילות. מה שכן, חשוב להיות מודעים לעוד כמה נתונים שיכולים להשפיע על עלות הפוליסה שלכם, כמו לדוגמא שאלות כמו: בני כמה אתם? האם אתם מעשנים? האם מדובר על אישה בהיריון? בנוסף, האם אתם חולים במחלה כלשהי? והאם עברתם לאחרונה ניתוח? כל נתון כזה יכול להעלות בצורה משמעותית את המחיר שתשלמו ולכן טבעי שכל אדם יקבל הצעת מחיר שונה. כמו כן, כדאי לדעת שבמסגרת ביטוח הנסיעות שאתם עושים אתם יכולים גם להוסיף סעיפים כמו ביטוח לביטול טיסה, לאובדן מזוודה או ביטוח לכל הציוד שאתם לוקחים אתכם.

 

חברת הביטוח הנכונה והמומלצת עבורכם

כעת אתם בוודאי מחפשים לכם חברת ביטוח טובה, כי כבר הבנתם שלמרות שאין חובה לעשות ביטוח נסיעות, לא באמת כדאי לצאת מהארץ בלעדיו. חשוב שתדעו שאומנם יש הרבה מאוד חברות ביטוח בישראל, אך רק חלק מהן נחשבות לחברות טובות ומובילות. לכן אנחנו מציעים לכם לברר היטב באיזו חברה אתם בוחרים, ואין ספק שיש לקחת בחשבון נתונים כמו:

  • הוותק של חברת הביטוח
  • המקצועיות שלה
  • חוות הדעת שתקראו אודות החברה
  • השאלה האם חברת הביטוח זמינה עבורכם תמיד

אומנם זה נכון שגם התעריף חשוב, אך ברגע האמת כל מה שתרצו לדעת זה שיש לכם אל מי להתקשר. לכן כדאי שתבדקו האם מבוטחים אחרים יצאו מרוצים משירותיה של חברת ביטוח כזו או אחרת וכך תוכלו לבחור את המקום שבו תרצו להיות מבוטחים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים