נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דירוג אשראי של חוב לטווח ארוך

כרטיסי אשראי ראשית

כמו במקרים של חובות לטווח קצר, גם במקרה של חוב לטווח הארוך דירוג האשראי יושפע. אם לקחתם בעבר הלוואה וכעת אתם צריכים אחת נוספת, אנו ממליצים מה ניתן לעשות כדי לעדכן ולשפר את דירוג האשראי שלכם. בואו נדבר על זה יותר לעומק.

בואו נדבר על זה יותר לעומק, מה צריך לעשות כדי להיות מאושרים לקבלת הלוואה? אם סורבתם לקבל הלוואה, אתם ודאי נתקלתם במושגים כמו ניקוי BDI שלילי, כמו גם תיקון דירוג אשראי. בסופו של דבר, לקיחת ההלוואה שלכם תושפע ישירות מדירוג האשראי שלכם. אם יש לכם חוב לטווח ארוך, זה בדיוק מה שישפיע על דירוג האשראי שלכם בעת לקיחת הלוואה נוספת.

 

כל מה שצריך לדעת על תיקון BDI שלילי ודירוג אשראי

מה אני צריך לדעת לגבי תיקון BDI שלילי? האם זה שיש לי חוב לטווח הארוך ישפיע לי על דירוג האשראי? אכן כן, חובות לטווחים ארוכים ישפיעו על דירוג האשראי שלכם. אם אתם חלילה שקועים בחובות, יהיה חשוב לתאם ציפיות לפני שאתם מבקשים הלוואה נוספת וחדשה.

בחלק מהמקרים, הלוואות לטווח ארוך מצריכות החזרים חודשיים יחסית נמוכים. כלל אצבע – ככל שמשך זמן החזר ההלוואה קצר יותר, ככה בד"כ ההחזרים יהיו יותר גבוהים חודש בחודשו. אם יש לכם הלוואה לטווח הארוך מאוד, סביר להניח שההחזרים החודשיים יהיו יחסית נמוכים. אם כך היא התמונה, יש סיכוי שדירוג האשראי שלכם לא יושפע באופן מהותי מהחוב.

 

לאילו מדדים צמודה ההלוואה שלכם?

כשמדברים על חוב לטווח הארוך, חשוב לדבר על כך באופן נרחב יותר. למשל, לאילו מדדים ההחזרים החודשיים שלכם צמודים? ככל שהמדד יהיה יותר בלתי צפוי, ככה דירוג האשראי יכול להיות מושפע מכך. לאחר שהתייעצנו עם עורך דין מחיקת BDI שלילי, הבאנו את המידע הבא להלן ולעיל. כמו כן, אנחנו ממליצים לכם לקבל כאן clean-bdi.co.il מידע נוסף לגבי מחיקת BDI שלילי. בואו נבין ביחד כמה דברים מהותיים לגבי התהליך, הנה כל המידע:

 

מחיקת BDI שלילי

אם אתם מעוניינים למחוק BDI שלילי, אתם למעשה מעוניינים לתקן את דירוג האשראי שלכם. לאחר שהתייעצנו עם עו"ד BDI מומחה, הבנו שניתן למשל להגדיל את מסגרת האשראי. כמו כן, בכדי לתקן דירוג אשראי אפשרי לבצע בדיקות אל מול בנק ישראל ואל מול ה-BDI. זה יאפשר לכם לעדכן כל מיני נתונים שייתכן כי כבר אינם רלוונטיים אליכם. למשל, חובות שכבר סיימתם לשלם חזרה.

חשוב להבין, התהליך של תיקון דירוג אשראי עשוי להימשך לפעמים גם חודשים ארוכים. התהליך מורכב למדי והוא מצריך סיוע מקצועי. אם אתם מעוניינים לצלוח אותו הכי נכון, אתם יכולים לעשות זאת בעזרת הסיוע של עו"ד דירוג אשראי מומחה BDI.

כרטיסי אשראי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קופה וכסף
מהי קופת הגמל הכי משתלמת

אחת מהדרכים לחיסכון כספי ומשתלם היא קופות גמל. קיימות היום מספר אפשרויות גם באפיק זה. איך יודעים מה העדיפה