נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קיבלתי דו"ח על חנייה בחניית נכה לא מוצדק, מה עושים?

עבירות תעבורה

דו"חות תנועה עלולים להיות שגויים במקרים רבים ולא תמיד נדע איך לבטל אותם ואז נאלץ לשלם אותם. במידה וקיבלתם דו"ח שגוי בגין חנייה בחניית נכים, או דו"ח שאינו מוצדק, כדאי שתדעו שיש מה לעשות עם זה. הנה הסבר מפורט על הדרך הפעולה שלכם לבטל דו"ח על חניית נכים שאינו מוצדק.

 

דוח לא מוצדק – מה זה?

דוח לא מוצדק הינו דוח אשר ניתן באופן שוגג על עבירה שלא בוצעה באופן מובהק. כך למשל יתכן קבלת דוח על מהירות מופרזת כאשר מה המהירות שגוי ולא בוצעה נהיגה במהירות מופרזת או קבלת דוח חנייה על חניית נכים כאשר ישנו תו חנייה אך לא מוצג.

במקרים כאלה ניתן לבטל את הדוח. ניתן גם לבטל את הדוח במקרים בהם ניתן ברשלנות או באופן שאינו תקין. לפנייה בנושא עבירות תעבורה חמורות והטיפול בהן וכן ביטול של דוח, מומלץ לפנות לעורך דין.

 

צעד ראשון – עברו על הדו"ח במלואו

הדבר הראשון שעליכם לעשות כאשר קיבלתם דוח על חנייה בחניית נכה שאינו מוצדק, הוא לעבור על הדוח עצמו. בדקו האם יש ליקויים בדוח, האם ניתן ברשלנות, והאם ישנה כל עילה לערער על הדוח. ככל שהדוח רשלני יותר ולא מוצדק, כך יגבר הסיכוי שלכם לבטל אותו.

 

צעד שני – פנו לעורך דין

אחרי שהבנתם שהדוח ניתן לכם באופן רשלני או שאינו מוצדק, זה הזמן לפנות לעו"ד שיסייע לכם בערעור על הדוח. חשוב שתערערו באופן מקצועי ונכון על הדוח כך שערעורכם יתקבל, ועל כן הסתייעות בעורך דין הינה כלי מפתח בהצלחה שלכם לבטל את הדוח.

כשאתם פונים לעו"ד, כדאי לחפש אחד שהוא מקצועי ומנוסה בתחום וכן בעל התמחות בנושא עבירות תעבורה, כך שידע לטפל בתיק שלכם בצורה המיטבית.

 

צעד שלישי – ארגנו את ההוכחות שלכם

על מנת לערער על הדוח יהיה עליכם לדאוג להציג ראיות המוכיחות כי ניתן באופן שאינו מוצדק. על כן, יהיה עליכם ביחד עם עורך דינכם, לארגן את כלל ההוכחות הנדרשות, לרבות צילום החנייה שבה חניתם.

 

צעד רביעי – הגישו ערעור על הדו"ח

לאחר שארגנתם את ההוכחות שבידכם, זה הזמן להגיש את הערעור על הדוח שקיבלתם. במידה ובחרתם להיעזר בעו"ד, הוא יוכל להגיש את הערעור עבורכם ויחסוך לכם טרחה. חשוב להגיש את הערעור באופן מסודר כך שיבחן בצורה מלאה והדוח שלכם יבוטל.

 

כך תטפלו בדו"ח לא מוצדק על חניית נכים

חנייה בחניית נכים ללא תו הינה עבירת תעבורה, אך לעיתים יתכנו מקרים בהם הדוח אינו מוצדק או מוגש בצורה רשלנית. על כן ניתן לערער על הדוח ולבטל אותו. על מנת לערער על הדוח כדאי לעבור עליו, להיעזר בעורך דין ולהגיש ערעור עם כלל ההוכחות הנדרשות.

חניית נכים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עוד לצוואה
מה ההבדל בין ירושה לצוואה?

כשאדם הולך לעולמו, הרכוש והנכסים שלו מועברים לאדם או לגוף אחר, וזאת בהתאם לחוק ולמסמכים משפטיים שונים שנחתמו מראש.

עורך דין מס הכנסה
כמה עולה עו"ד מיסים ב-2023

כחלק מהחיים האזרחיים שלנו, אנחנו מחויבים לבצע חובות שונות. החובות הללו משתנות בין מדינות ואפילו בין אזרחים שונים. למרות

צבא ראשית
תביעת נקע בקרסול בצבא

זה נכון שישנן פציעות יותר חמורות מאשר נקע בקרסול בצבא, אבל זה לא אומר שאתם סובלים פחות מאנשים אחרים.