נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם גריל גז הוא הוצאה פיננסית חשובה לבית

על האש

מועדים כמו יום העצמאות הם מועדים שבהם ברור לכל הישראלים מה הם עומדים לעשות. יכולים לנחש לבד על מה אנחנו מדברים? נכון מאוד, אנחנו מדברים כמובן על קיום על האש. בין אם עם המשפחה המורחבת ובין אם עם החברים הקרובים, העל האש הוא פעולה כמעט מחייבת במדינת ישראל, בין אם במועדים המיוחדים ובין אם סתם בשבת משותפת של כיף. היות ואנחנו כל כך אוהבים על האש, חברות רבות של המוצר המהפכני גריל גז חשבו שיש כאן פוטנציאל מטורף להשאיר אותנו בבתים ועדיין להנות מעל האש. אז האם גריל גז הוא הוצאה פיננסית חשובה לבית? בואו ונבדוק ביחד במאמר הבא.

 

למה דווקא גריל גז?

אז בואו נבין למה גריל גז הוא מהפכני כל כך ובעל פוטנציאל לשנות את כל מה שהכרנו לגבי עולם העל האש. העניין הוא פשוט ומורכב מכמה חלקים. ראשית, עניין הנוחות. גריל גז הוא מוצר שניתן להציב בחצר או גג הבית, ולקבל כאן אפקט ישיר שבו אין צורך להזיז את החפצים שלנו ממקום למקום – לא את המנגל עצמו ולא את הבשרים, הכסאות, השולחנות ויתר הציוד שאנחנו זקוקים לו בכל על האש.

מעבר לזה, מדובר כאן על מוצר עם טכניקות צלייה מתקדמות, מערכת ניקוז נוזלים ולכלוכים מתקדמת, רשת צלייה גדולה שמאפשרת צלייה של כמות גדולה של בשרים וירקות במקביל ועוד. אבל ניקיון ונוחות בצד, הדבר הבאמת חשוב הוא שצליית אוכל באמצעות גריל גז הוא שמדובר כאן על עניין הרבה יותר בריא מצלייה על גריל פחמים. אין כאן עשן שמכיל רעלנים שעוטפים את האוכל, אלא פשוט צלייה ישירה של בשר על מכשיר שמונע מגז ועדיין נותן את האפקט הטעים של מנגל. בינינו, יש יותר טוב מזה?

 

האם גריל גז הוא הוצאה פיננסית חשובה לבית?

אז אם אתם לא מגיעים מעולם הצלייה והוא לא כל כך מדבר אליכם, כמובן שאין שום צורך שתשקיעו כספים ברכישה של גריל גז לבית. אולם אם צליית בשרים היא חלק בלתי נפרד מכם ואתם מעוניינים שהיא תהיה נגישה לכם בכל רגע ורגע – גריל גז הוא הוצאה פיננסית חשובה לבית שלכם הרבה יותר ממה שחשבתם.

 

וכמה זה עולה?

גריל גז מגיע בהמון דגמים וסוגי ולכן אין מחיר אחד שיכול לסכם את העלות שלו. קיימים דגמים של גריל גז קטנים יותר ובעלי טכניקות צלייה ספציפיות שיעלו מחירים נמוכים של כ-1,500 ש"ח, קיימים דגמים של גריל גז בינוניים בעלי יותר טכניקות צלייה ומערכות ניקוז מתקדמות יותר שיעלו מחירים קצת יותר גבוהים של בסביבות ה-4,000 ש"ח, וקיימים דגמים מתקדמים מאוד של גריל גז שיכילו רשת צלייה ענקית, טכניקות צלייה רבות, משטחי חימום ועוד אלמנטים מתקדמים שיגיעו גם למחירים של 17,000 ש"ח. תהנו ושיהיה בתאבון!

אוכל בצלייה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קופה וכסף
מהי קופת הגמל הכי משתלמת

אחת מהדרכים לחיסכון כספי ומשתלם היא קופות גמל. קיימות היום מספר אפשרויות גם באפיק זה. איך יודעים מה העדיפה