נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ככה תעשו ביטוח במחיר המשתלם ביותר

חישוב כספי

אתם מרגישים שבשנים האחרונות הייתם קורבנות של חברות הביטוח? שילמתם ביטוחים מאוד גבוהים וגם היו לכם, לדעתכם, ביטוחים כפולים? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים לעשות שינוי, כי אף אחד מאתנו לא עובד כל כך קשה רק כדי לתרום את כספו לחברות הביטוח השונות. זה נשמע לכם מוכר? תוהים איך ניתן לעשות ביטוח במחיר הכי משתלם שיש? על כך במאמר שלפניכם.

השוואת מחירים בין ביטוחים שונים

זה לא משנה אם מדובר על ביטוח רכב, על ביטוח משכנת או על ביטוחים אחרים, שכן בכל מקרה הגיע הזמן שתדעו: היום משווים מחירים. למעשה, התשובה לשאלה איך תשלמו פחות היא: בטוח, ככה עושים ביטוח, או במילים אחרות, משווים מחירים. העניין הוא שבעבר, לקוח שרצה לעשות השוואת מחירים היה צריך להשקיע, להתקשר אל כמה חברות שונות ולבקש מהן הצעות מחיר במקביל. לעומת זאת, היום זה הרבה יותר פשוט, כי יש כלים שונים ולא מעט אתרי אינטרנט שמשווים בין עלויות של ביטוחים שונים. כדאי לפנות אל אתר כזה ולעשות בו שימוש, כי אם יש משהו בטוח, זה שכך תוכלו להבין על כמה באמת עומד המחיר הממוצע של הביטוח שבו אתם מעוניינים. אין שום סיבה לבחור את חברת הביטוח הכי יקרה שיש ולשלם פי שניים לעומת המחיר הממוצע בשוק, אז למה שלא תעשו השוואת מחירים מהירה כבר עכשיו?

כסף ובית

מה עוד חשוב לבדוק כשמחפשים חברת ביטוח טובה?

אומנם זה נכון שכולנו היינו רוצים לשלם כמה שפחות על הביטוחים השונים שאנחנו עושים בחיים, אך מצד שני, לא נרצה שזה יבוא על חשבון האמינות והרצינות של חברת הביטוח. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, רוצים לדעת איך בוחרים חברת ביטוח טובה, כי אין כאן מקום לפשרות. זו הסיבה שבגללה אנחנו מציעים לכם לבדוק:

  • מה הוותק של חברת הביטוח
  • האם יש לה מוניטין
  • מה כוללת פוליסת הביטוח
  • עד כמה החברה אמינה
  • תוך כמה זמן תקבלו מענה בעת הצורך

רק אחרי שיהיו בידיכם תשובות לכל השאלות הללו תוכלו לקבל החלטה ולבחור את חברת הביטוח הנכונה עבורכם, אז למה אתם מחכים?

חברה מומלצת

רוצים לעשות ביטוח משכנתא אצל הטובים ביותר? עשיתם השוואת מחירים בעזרת כלי כזה או אחר וכעת אתם מנסים לבחור את החברה הנכונה? אם כך, עכשיו זה הרגע לבדוק מה חושבים על הנושא הלקוחות האחרים של החברה. האם הם יצאו מרוצים מהשירות? והאם בעת צרה הם באמת קיבלו מענה? האם חברת הביטוח נתנה להם את הכיסוי שהיא הבטיחה או שהיא התנערה מאחריות? שווה לבדוק כמה שיותר פרטים ולקרוא מספר חוות דעת, כי אם יש משהו בטוח, זה שבצורה כזאת תוכלו לבחור את החברה הנכונה ולישון בשקט.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים