נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו פתרונות מציעה מערכת זיהוי קולי לעסק שלכם?

מיקרופון

איך מערכת שמבינה דיבור יכולה להקפיץ את העסק שלכם בכמה רמות? אם אין לכם שמץ של מושג על מה אנחנו מדברים – מעולה! אנחנו הולכים לפרט על המערכת בהמשך ותסמכו עלינו שלא יהיה לכם מקום לשאלות אחרי הקריאה!

 

מערכת שמבינה דיבור:

אחד הפיתוחים פורצי הדרך בעולמות של שירות לקוחות, מכירה טלפונית ואחדות בשירות הובאה לשיאה עם המצאת הטכנולוגיה עליה מתבססת מערכת הזיהוי הקולית.
זיהוי קולי מאפשר ללקוח לדבר עם המערכת ממש כמו עם נציג שירות, אבל במקום נציג השירות תפסה המערכת את הפיקוד על השיחה. לקוח לא צריך להרחיק את הפלאפון מהאוזן, להעביר לרמקול וללחוץ על כפתורי הספרות של הטלפון:
הוא מדבר אל המערכת ובהתאם לתשובתו היא מגיבה אליו ומעניקה לו את השירות הרצוי.

 

מהם היתרונות של מערכת זיהוי קולי?

  • בשיחות ומקרים בהם נדרש שירות קצר-ענייני-מהיר כך המערכת תפעל.
  • אחידות בשירות הלקוחות: השירות יהיה תמיד נעים, אדיב ושירותי ברמה הכי גבוה על פי צורכי העסק שלכם.
  • חסכון בעובדי שירות לקוחות
  • אפשרות לזמינות מלאה 24\7. הלקוחות שלכם לא צריכים לחכות לשעות הפעילות בשביל לרכוש ממכם את המוצר או לקבל מענה.
  • אין המתנה מיותרת על הקו! המערכת יכולה לענות למספר רב של שיחות במקביל ללא צורך בהמתנה של הלקוחות על הקו.
  • שירות טלפוני שמדמה נציג אנושי, אבל על ידי מערכת ממוחשבת.
  • בוט קולי ברמה גבוה שמאפשר שירות בערוץ שבו הלקוח בחר לפנות אל העסק שלכם (טלפונית) ומענה בשיטת השירות הרצויה על ידי הלקוח (דיבור).

 

איפה כבר פגשתם את מערכת הזיהוי הקולית שלנו?

סוכנות גז: הזמנת מיכלי גז, תשלום, הזמנת טכנאי וכו'
אוניברסיטאות ומכללות: מזכירות אקדמאית, שכר לימוד.
הנהלת חשבונות ספקים
רשויות מקומיות
מוקד טכנאים: בירור סטטוס של תקלות, ביטול קריאות, ביצוע פעולות שינוי.
חברות ליסינג: טסט, ק"מ, טיפולים.
מרכז מבקרים: שינוי וקביעה של ביקורים.
מוסך: שינוי, קביעה וביטול תורים.
ביצוע תשלומים
מוקד תמיכה טכנית

יש אפשרות בהתאמה של היישום לכל צרכי העסק הספציפיים שלכם.

 

מה הקשר בין מערכת זיהוי קולי לבין שימור ידע בחברה?

גם אתם מרגישים לא רגועים ששירות הלקוחות שלכם נמצא בידי גורם אנושי?
כזה שמושפע מהרגשות שלו, מהיום שעבר עליו, בעיות אישיות, שחיקה, עייפות והרשימה עוד ארוכה?

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של המערכת שהיא נשלטת על ידי מחשב ומאפסת את כל הנתונים האלו שיש בנציג אנושי ומניחה אותם בצד.
עוד יתרון של המערכת נשלטת על ידי מחשב היא שיהיה לכם שימור ידע מלא בנוסף לשירות האדיב והסובלני שהלקוחות שלכם יקבלו!

 

לסיכום

מערכות מבוססות זיהוי קולי הן הדבר הבא בעולם שירות הלקוחות, שימור הידע, מתן שירות ומענה 24\7. בואו לקחת את העסק שלכם קדימה!

תודה שקראתם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים