נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו דברים כדאי לבטח כשאתה בחו"ל

אנשים מבוטחים

לאחרונה אתה נוסע לא פעם לחו"ל ואתה תוהה איזה ביטוח כדאי לך לעשות? תוהה האם כדאי לעשות את הביטוח הכי בסיסי שאפשר כדי לחסוך כסף או שאולי דווקא עדיף לעשות ביטוח מקיף ורציני יותר? עיין במאמר שהבאנו כאן עבורך וקבל את כל התשובות הנכונות.

 

למה אתה לא יכול לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל?

אם חשבת לרגע לנסוע למדינה כזו או אחר בלי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, כדאי שתעצור רגע. ביטוח כזה הינו ביטוח מאוד משמעותי, כי למרות שאתה מקווה לחזור הביתה בשלום, לא תמיד אפשר לדעת מה יוליד יום. כולנו עלולים לסבול ממחלות שונות, להזדקק לעזרה רפואית או, חלילה, להיות מעורבים בתאונה. לכן, אם אתה לא רוצה להגיע למצב שבו הטיול הקרוב מכניס אותך לחובות כלכליים שלא תוכל לצאת מהם, חשוב שתעשה ביטוח נסיעות. כמו כן, יש היום אפשרות גם לעשות ביטוח נסיעות שכוללים חילוץ ועוד, כך שאם אתה רוצה לנסוע בראש שקט, כדאי שתעשה פוליסה כמה שיותר מקיפה.

 

למה כדאי לבטח כל מה שאפשר?

אתה אוהב לצלם? אתה לא מצלם רק עם הטלפון הנייד שלך אלא השקעת גם בציוד צילום שעלה לך הרבה מאוד כסף? אם כך, כדאי שתדע: היום, כשאתה נוסע לחו"ל, אתה יכול לעשות ביטוח גם לציוד היקר הזה. מאוד מומלץ לבדוק את האפשרות הזאת, כי לגלות שהרסו לך את הציוד היקר הזה או שגנבו לך אותו בחו"ל, זה עלול להיות נוראי. זו עוגמת נפש וזו פגיעה כלכלית קשה, אז למה לא להיות מבוטח? אומנם זה נכון שלא תמיד תקבל את מלוא הסכום, אך בהחלט תוכל להקטין את הנזק הכלכלי על ידי הביטוח שלך. כמו כן, כדאי לדעת שכאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו"ל לא פעם אפשר לעשות גם ביטוח לביטול הטיסה. כולנו יודעים שלא אחת טיסות מתבלטות בגלל סיבות כאלה ואחרות, אם מדובר על טיסה שעלתה לך הרבה, למה שחברת הביטוח לא תכסה את הביטול?

 

בחר בקפידה את חברת הביטוח שלך

זה לא משנה עד כמה תרצה שהביטוח שלך יהיה מקיף וזה גם לא חשוב לאיזו מטרה אתה נוסע לחו"ל. מה שבטוח זה שאם אתה כבר נוסע ואם אתה כבר עושה ביטוח, כדאי יהיה לבחור את חברת הביטוח הכי אמינה שיש. זה נכון שלא פעם, כאשר בוחרים חברות ביטוח מוכרות ובעלות מוניטין המחירים יותר גבוהים, אך מצד שני, זה לרוב עדיף מאשר לפנות אל חברה שאתה לא יודע אודותיה דבר. לכן אנחנו ממליצים לך לבדוק לא רק את השאלה איזו פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אתה רוצה, אלא גם כדאי יהיה לבדוק שאתה פונה אל חברה מוכרת שתיתן לך מענה וכיסוי בעת צרה.

איש ומטוס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים