נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להשתמש במשאית לשיפור העסק

כלי רכב גדול

ניהול של עסק מצריך מאתנו להיות תמיד גמישים ולחשוב על רעיונות חדשים שבעזרתם נוכל לשפר את העסק ואת השירות שאנחנו מציעים ללקוחותינו.

אתם תוהים מה הקשר בין זה ובין השימוש במשאיות?

כדאי שתדעו: בעזרת משאית אתם יכולים לעשות הכול הרבה יותר מהר וגם לשפר את תדמית העסק, אז למה לחשוב פעמיים?

 

איך אתם מבצעים אספקת מוצרים ורכישות ללקוחות שלכם?

אם אתם מנהלים חנות רהיטים קטנה ועד היום הובלתם אל הלקוחות שלכם כל מוצר שהם קנו אצלכם בעזרת טנדר קטן, הגיע הזמן שתעשו את שינוי. הובלות שנעשות בעזרת משאית יכולות לא רק להיות הרבה יותר יעילות ומהירות, אלא גם להיראות הרבה יותר טוב. נסו לשים את עצמכם בנהלי הלקוחות שלכם, ותראו שגם אתם הייתם חושבים דברים טובים יותר על חברה ששולחת אליכם משאית גדולה עמוסה ברהיטים. זה אומר שיש לאותה חברה הרבה לקוחות, מה שמבטיח שהקניה אצלה תהיה חכמה. בנוסף, אפשר גם להחליט שאתם שוכרים משאית לתקופה ארוכה ותולים עליה שלט כזה או אחר הכולל את שם העסק שלכם, מה שיהפוך את המשאית עצמה לכלי שיווק שיקדם את העסק, אז למה לא?

 

מדוע כדאי לשכור משאית לעסק ולא לקנות אותה?

השכרת משאית הפכה בשנים האחרונות לאופציה נפלאה, כי מה פתאום שתיקנו משאית גדולה? איפה תחנו אותה? והאם תרצו להיכנס לכזאת הוצאה כלכלית? האם יש לכך סיבה וטעם? רוב בעלי העסקים לא ירצו לקנות משאית אלא יעדיפו לשכור אותה, כי השכרת משאית הופכת את כל העניין הזה להרבה יותר דינאמי. כאשר אתם שוכרים משאית אתם נהנים מהעובדה שמישהו אחר דואג לתחזוקה שלה לאורך השנים. משמעות הדברים היא שבכל פעם כאשר תשכרו משאית לעבודה כזו או אחרת לעסק, תוכלו להיות בטוחים שהיא במצב תקין ושבעזרת אותה משאית ניתן יהיה לבצע את העבודה בלי כל בעיה.

 

כך בוחרים חברה להשכרת משאיות

כבר בחיפוש הראשון שתעשו בגוגל תגלו שיש לא מעט חברות שמציעות שירותי השכרת משאיות. זה נכון בין אם העסק שלכם נמצא בירושלים, בתל אביב או בכל עיר אחרת, ולכן כדאי שתעצרו לרגע ותבדקו דבר או שניים אודות החברה שאליה חשבתם לפנות. האם באמת נדמה היה לכם שהשכרת משאית מחברה שעובדת בלי ביטוח זו אופציה כדאית, רק כי זה יעזור לכם לחסוך כמה שקלים? התשובה היא כמובן לא. על ביטוח לא כדאי לוותר וזה נכון בין אם אתם רוצים לשכור משאית לשיפור העסק ובין אם אתם חושבים על האופציה הזאת כדי לעבור דירה. אומנם אתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לקבל פיצויים מהביטוח של חברת המשאיות, אך זה עדיף מאשר להזדקק לפיצוי כספי ולראות שאין לכם למי לפנות.

כביש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים