נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה באמת יהיה גובה המשכנתא שרווק יוכל לקבל?

רווק

כאשר מדברים על משכנתא לרווקים ורווקות התנאים יהיו שונים לעומת משכנתאות אחרות שמיועדות לזוגות. עם זאת, ורגע לפני שאתה בטוח שעליך לוותר על החלום של קניית דירה כי אתה רווק ואינך נשוי, כדאי שתדע: יש כזה דבר משכנתא לרווקים ובדרך כלל התנאים בה גם לא כל כך גרועים אלא להפך. השאלה מה יהיה גובה ההלוואה שתקבל תלויה במספר הנקודות שיהיו לך, והניקוד הוא עניין שנצטבר בהתאם לכמה פרמטרים שונים. לדוגמא, הגיל של מבקש המשכנתא משפיע בצורה משמעותית ביותר על הניקוד. כך קורה שאדם בן 31 שמבקש לקבל משכנתא יהיה זכאי ל 250 נקודות ואילו אדם בן 40 יהיה זכאי ל 700 נקודות על פי החוק. בנוסף לגיל יש עוד מספר פרמטרים שיוכלו להשפיע על הניקוד שלך, כמו לדוגמא, האם אתה סובל מנכות כלשהי, האם יש לך אחים וכדומה.

לאיזה בנק כדאי לך לפנות?

 

כאשר מדברים על משכנתא לרווקים כדאי לדעת שיש כמובן אפשרות לפנות לא רק אל הבנק שבו אתה מנהל את החשבון הפרטי שלך, כי למעשה גם בכל בנק אחר מחויבים להציע לך אפשרויות שונות. חשוב לקחת בחשבון את האפשרות של פניה אל כמה בנקים שונים לצורך השוואה בין תנאי המשכנתא, כי מה פתאום שתסכים לקבל משכנתא בתנאים שאינם מספיק טובים עבורך? אומנם זה נכון שלעשות השוואה כזאת זה משהו שייקח לך קצת זמן, אך יחד עם זאת, מדובר על הלוואה שתלווה אותך אחר כך עשרות שנים ולכן חבל יהיה להתפשר על תנאים שאינם מספיק טובים.

 

האם אתה זקוק לעזרה מקצועית?

 

רוב האנשים חווים את הנושא של ההתמודדות מול הבנקים בצורה לא מספיק נעימה. הם מרגישים שלא רק שהם מגיעים לבד למעמד הזה ובלי בן זוג, אלא הם גם לא מספיק בקיאים בכל הפרטים הקטנים שיכולים לעשות את ההבדל. לכן ברור מדוע גם אתה מרגיש כך וכדאי שתדע: משכנתא לרווקים זה משהו שאתה לא באמת חייב להתמודד איתו לבד. תוכל תמיד לפנות אל ייעוץ משכנתאות מוביל שיעזור לך, בין אם זה ברמה של להבין איך עובדים הדברים ובין אם זה ברמה של לדעת מהם התנאים שמגיעים לך בהתאם לחוק. אל תוותר על מה שמגיע לך כי פעמים רבות המשכנתא היא הדרך היחידה שיש לכולנו להגשים את החלום ולקנות נכס שיהיה רק שלך.

 

לבירורים נוספים לחצו כאן

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משכנתאות
בית קטן מעץ על דשא
משכנתא בלון – האם זה מתאים לי?

תהליך רכישת דירה מלווה במספר שלבים, כשאחד העיקריים שבהם הוא הלוואת המשכנתא. מלבד הסכומים המעורבים ותקופת ההלוואה הממושכת, חשוב