השקעה בעסק – האם עמוד אינסטגרם הוא הפתרון בעבורך

בין אם יש לכם עסק חדש ובין אם אתם בעלי עסק שצריך לקדם, עמוד האינסטגרם הוא הפתרון עבורכם. המאמר יפרט כיצד להשקיע בעסק ברשת החברתית הבולטת ביותר.

 

מדוע דווקא האינסטגרם?

על פי הנתונים הסטטיסטיים לקראת 2021 מסתבר שבישראל משתמשים מדי יום באינסטגרם יותר מ-2 מיליון איש באופן קבוע ויותר מ-90 מיליון איש בעולם. בנוסף, על פי הנתונים התנועה הבולטת ביותר היא בסטורי ובפיד. לאור מידע זה, עסקים המפרסמים באינסטגרם יכולים להגיע לחשיפה מקסימלית ולבלוט מעל מתחריהם בין אם הם עסקים חדשים ובין אם אלו עסקים שיש למתג ולקדם. כאשר פותחים עמוד באינסטגרם ניתן להתחיל בקידום אך חשוב לדעת מספר דברים. הקידום המשמעותי והחשיפה למשתמשים באינסטגרם תהיה על פי כמות העוקבים שלכם, כמות העוקבים האמיתיים לעומת העוקבים הפיקטיביים, כמות הלייקים, האינטראקציה עם העוקבים, ניתוח של גיל, מגדר, אזור גיאוגרפי, תחומי ענין וכד'. על פי ניתוח זה האינסטגרם תחשוף אתכם למשתמשים הפוטנציאליים שמתעניינים בעסק שלכם.

 

כיצד משקיעים בעמוד האינסטגרם?

ישנן כמה דרכים להשקיע בעמוד האינסטגרם שחלקן אורכות זמן ויש להתמיד בהן וחלקן מהירות ולא דורשות מאמץ, אלא רק השקעה כספית מינימלית. אלו אפשרויות קיימות?

  • השקעה בעמוד עם תוכן – השקיעו בתוכן מקורי, מסקרן, טרנדי, איכותי ובועט. העלו סרטונים, סטורי ותמונות מצולמות באופן איכותי, השקיעו בעריכה ובאפקטים, כותרת המושכת את תשומת הלב וכד'.
  • תדירות הפרסומים – חשוב להעלות 2-3 תכנים מגוונים ביום בשעות הפעילות של קהל היעד שלכם. גוונו בשידורים חיים, סטורי, פוסטים בפיד ועוד.
  • שיתופי פעולה – העלו תכנים עם עסקים המשלימים את השירותים שלכם שיש להם עוקבים רבים והיו חשופים לעוקבים שלהם. למשל, שיתוף פעולה בין מעצבת פנים לחברה של רהיטים.
  • שימוש בהאשטגים – כל תוכן אותו אתם מעלים תייגו בהאשטגים פופולריים מתוך רשימה עדכנית של ההאשטגים החמים ביותר לפי נושאים שקשורים לעסק שלכם.
  • מימון של ידוענים – תוכלו להשקיע לא מעט כסף ולשלם לאושיית רשת או ידוען אחר לפרסם את השירותים שלכם באמצעות העוקבים הרבים שיש לו או להשיג עוקבים באינסטגרם לבד.
  • קניית עוקבים – זוהי השקעה מינימלית הטובה ביותר בשבילכם על מנת לקבל בוסט עוצמתי ולקדם את העסק שלכם במהירות כדי לקבל חשיפה ומיתוג מהירים.

 

קונים עוקבים ומקבלים חשיפה מהירה בעמוד

קניית עוקבים כאמור תקדם את העסק במהירות אך יש לעשות זאת בצורה נבונה ולקנות את העוקבים מספק אמין המוכר עוקבים אמיתיים ולא פיקטיביים. כדי לחשוף אתכם למשתמשים אליהם אתם שואפים להגיע האינסטגרם מנתח את הפרמטרים שהוזכרו להלן ומזהה מתי העוקבים פיקטיביים ומתי לא. ככל שהאלגוריתם שלו מזהה אינטראקציה עם עוקבים אמיתיים, כך החשיפה שלכם תהיה גדולה ומשמעותית יותר. בשל עובדות אלו, התחברו רק לספק המוכר עוקבים שהם משתמשים פעילים באינסטגרם.

אינסטגרם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram