נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תבררו האם מגיעים לכם החזרי מס

מס ראשית

עובדים קשה ובסופו של דבר הכול הולך למיסים? יש לכם תחושה שאתם משלמים יותר מידי ביחס למצב שלכם או ביחס לכמה שאתם מרוויחים? אם כך, אין ספק שאפשר להבין את התסכול שלכם, כי מי באמת יוכל להשלים עם מצב כזה? אומנם אנחנו מבינים שבישראל, כמו בעוד הרבה מדינות אחרות, חובה לשלם מיסים, אך אנחנו גם מבינים שצריך להיות לכך גבול. חשוב לדעת שלא אחת, מתוך חוסר בקיאות בנושא, אנשים משלמים כאן מיסים הרבה יותר גבוהים ממה שהם צריכים וזה יכול לקרות בגלל סיבות רבות ומגוונות. לכן השלב הראשון הוא להיות מודעים לכך אך השלב השני הוא לבדוק את הדברים ולהגיש בקשה להחזרי מס במידת הצורך, לחצו כאן ובדקו בעצמכם.

 

ייעוץ שמקצר לכם את הדרך

לעשות לבד את כל הבירורים בנוגע להחזרי מס זה בדרך כלל לא דבר פשוט. יש אומנם אינספור מאמרים בנושא ואפשר גם לפנות ישירות אל רשויות המיסים כדי להבין איך עושים את הדברים ומהם הנהלים, אבל זה עדיין גוזל זמן ואנרגיה. למעשה, ברוב המקרים שבהם אנשים מוותרים על הגשת הבקשה להחזרי מס זה בגלל שאין להם סבלנות, כוח, חשק או זמן להתעסק בכך. לכן, רגע לפני שאתם מוותרים על אלפי שקלים שאולי מגיעים לכם בחזרה מרשויות המיסים, כדאי יהיה לפנות אל המומחים שיוכלו לעזור לכם. אותם מומחים הם יועצי מס, רואי חשבון ואנשי מקצוע אחרים שמגיעים עם רקע בתחום הזה, אז למה שלא תצרו עימם קשר עוד היום?

מס

איך לבחור את היועצים שלכם?

בין אם מדובר על החזרי מס ובין אם מדובר על תחום כמו ייעוץ משכנתאות, כמובן שיש הרבה אנשי מקצוע שישמחו לעזור לכם. לכן לא קל לבחור את אנשי המקצוע הכי טובים שיש, כי הציפייה של כולנו היא לקבל סיוע רציני ויעיל בנושא. זה נשמע לכם מוכר? רוצים גם להבטיח שקיבלתם ייעוץ אך לא שילמתם עליו הון עתק? אם כך, אתם לא לבד ובהחלט אפשר להבין אתכם. לכן אנחנו רוצים שתזכרו: גם בתחום ייעוץ המס אתם יכולים לפנות אל כמה גורמים שונים, להשוות בין האפשרויות שהם מציעים לכם ולראות איפה זה יוצא לכם יותר זול. אומנם זה טבעי שתצטרכו לשלם על שירות כזה, אך מי אמר שחובה לשלם מחירים גבוהים מידי? החזרי המס שמגיעים לכם זה לא משהו שכדאי שתוותרו עליו ומומלץ להתחיל לפעול עוד היום לקבלת מה שמגיע לכם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מיסים
מס בארהב
מהו מס פדרלי בארה"ב?

מיסוי פדרלי בארצות הברית הוא שיטה מורכבת המשפיעה על כל אדם ועסק במדינה. הבנת אופן פעולת המס הפדרלי, מטרתו

החזר מס
בדיקת זכאות להחזר מס

לא רבים מודעים לכך שהם משלמים מס יותר ממה שהם אמורים לשלם בפועל וכן לעובדה שהם יכולים לדרוש החזרים

החזרי מס לעצמאיים
החזרי מס לעצמאיים

החזרי מס הם דבר שרובנו ככולנו שמענו עליו, בין אם מחברים ומבני משפחה, בין אם מהפרסומות בטלויזיה, ובין אם

שטרות באוויר
פטורים מתשלום מס

כשם שכל אזרח ואזרחית במדינה מתוקנת צריכים לעמוד בחובות, ככה גם אותם אזרחים נהנים מזכויות שונות. בין הזכויות והחובות,

קופת חיסכון
החזר מס לנכה או עיוור

אדם בעל עיוורון או נכות נאלץ להתמודד עם מציאות מורכבת, אשר מעמידה בפניו אתגרים רבים. הלקות משפיעה באופן ישיר