נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ייעוץ משכנתא- ממי באמת כדאי לקבל אותו?

מתי לקבל ייעוץ ראשית

עומדים לקנות דירה? עשיתם כבר אינספור חישובים וזה ברור שלא תוכלו לרכוש את הנכס הרצוי בלי משכנתא מהבנק? אם כך, כדאי שתדעו: משכנתאות בימינו זה עולם ומלואו. משמעות הדברים היא שכדאי לעשות אינספור בירורים ולראות איזה סוג של משכנתא תהיה טובה עבורכם יותר, או שפשוט אפשר יהיה לפנות לקבלת ייעוץ משכנתא מהמומחים של שקוף. ייעוץ משכנתא הינו תחום שלא היה קיים בעבר, שכן בעבר היה מסלול אחד בלבד של הלוואה. היום, לעומת זאת, יש יותר ויותר מסלולים עם ריביות שונות ותנאים מגוונים, מה שמסביר מדוע חשוב לפנות לקבל ייעוץ שיעשה לכם סדר בדברים.

מתי לקבל ייעוץ

האם הייעוץ יסייע לכם לחסוך?

התשובה היא חד משמעית כן, בתנאי שתקבלו ייעוץ משכנתא מגורם שרואה לנגד עיניו את האינטרסים שלכם ולא אינטרסים אחרים. לדוגמא, אם תפנו לקבלת ייעוץ משכנתא מהבנק, עלול להיות שהאינטרס שלו והרצון שלו להרוויח יותר כסף יבוא על חשבון טובתכם האישית. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק שהיועץ נטול אינטרסים ושהוא מגיע עם הידע שצריך. בנוסף, חשוב מאוד לברר שמדובר על יועץ מוסמך שכן רק כך תוכלו להבטיח שיש לכם על מי לסמוך. ייעוץ משכנתא יכול לחסוך לכם לא מעט כסף כי בעזרת ייעוץ כזה תבחרו את המסלול הנכון לכם מבחינת הריבית, אז למה לחשוב פעמיים?

 

יועץ עם המלצות

מתלבטים ממי תרצו לקבל ייעוץ משכנתא? רוצים להבטיח שאתם פונים אל גוף אמין ורציני? אם כך, כדאי שתדעו שעל ידי חיפוש קצר שתעשו אונליין תוכלו למצוא לא מעט מידע חשוב. כמו כן, אתם תמיד יכולים לפנות אל אופק המרכז לזכויות בע"מ ולקבל מידע מדויק על הזכויות שמגיעות לכם. אנשים אחרים שכבר קיבלו ייעוץ משכנתא מגורם כזה או אחר הרבה פעמים נכנסים לרשת, כותבים על החוויה שהייתה להם וכך ממליצים, או לא, על יועץ מסוים. לקרוא את חוות הדעת הללו זה אומנם משהו שדורש מכם השקעה, אך מדובר על השקעה של כמה דקות בודדות. לכן שווה לעשות זאת כי הלוואת המשכנתא היא הלוואה שאח"כ תצטרכו להתמודד איתה לאורך עשרות שנים. לכן, אם אפשר להתאים אותה כמה שיותר לצרכים וליכולות שלכם בעזרת יועץ חכם ומקצועי, זה כמובן עדיף.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משכנתאות
בית קטן מעץ על דשא
משכנתא בלון – האם זה מתאים לי?

תהליך רכישת דירה מלווה במספר שלבים, כשאחד העיקריים שבהם הוא הלוואת המשכנתא. מלבד הסכומים המעורבים ותקופת ההלוואה הממושכת, חשוב